Hej! Finns det någon trevlig prick som vet vart man kan ta högnivå enklast på en volvo v50 -04? Det finns ju ingen lågnivå på dessa stereoapparater som sitter i orginal
Man behöver ju faktist inte kapa kabeln, går ju även att skarva på en kabelbit på den befintliga så får man signal till steget och kan få ljud i bakdörrarna.
Man behöver ju faktist inte kapa kabeln, går ju även att skarva på en kabelbit på den befintliga så får man signal till steget och kan få ljud i bakdörrarna.
Man behöver ju faktist inte kapa kabeln, går ju även att skarva på en kabelbit på den befintliga så får man signal till steget och kan få ljud i bakdörrarna.
Men med mindre kräm
Tja. Ingångsimpedansen på förstärkaren som snor lite från högnivån lär vara rätt hög. Typiskt ligger ingångsimpedansen på 100 kOhm. Att jämföra med impedansen på högtalaren som vanligtvis har 4 Ohm. Alltså snor den en 25000-del av effekten. Om du märker av det i ett blindtest så är jag skyldig dig en öl.
Jag har en beställd V50 MY11 som då kommer med High Performance.. är det den enda vägen att skruva isär dörrarna och sen skarva på och dra ut kablarna igen och skaffa sig en högnivå förstärkare? Vad köper man då lämpligast?
Är det bara om man har största systemet och beställd subwoofer orginal man får ett slutsteg i bak?
Jag är inte så haj på det här och jag ogillar att skruva bort dörrsidan på en flång ny bil... jag kommer ju säkert att ha sönder nått med mitt flyt!
Jag har en beställd V50 MY11 som då kommer med High Performance.. är det den enda vägen att skruva isär dörrarna och sen skarva på och dra ut kablarna igen och skaffa sig en högnivå förstärkare? Vad köper man då lämpligast?
Är det bara om man har största systemet och beställd subwoofer orginal man får ett slutsteg i bak?
Jag är inte så haj på det här och jag ogillar att skruva bort dörrsidan på en flång ny bil... jag kommer ju säkert att ha sönder nått med mitt flyt!
då kanske det bästa är o lämna in till någon som kan det, så får man det ordentligt gjort