Tjena.
Har fått problem med min volvo s60 2.4t BSR Steg 3 trimmad.
Den går upp till 1.2-1.3 bar sen bara sjunker det till typ 0.8-0.9 bar och rycker lite smått på växlarna.
Har haft den inlämnad förra sommaren för trycktest bytte då samtidigt LMM, Magnetventil.
har nu bytt dumpventil för att det var hål i den:s sen dess har den gjort så.
Har testat att programera om den till original och sen till trimmet men ingen skillnad
tycker den ska gå upp till 1.2-1.3 bar sen stå kvar där.
sitter en WG från en 940 fulltryck som hålet i axeln är lite större än pinnen på turbon, glappar lite.men tycker inte den kan göra så jag tappar ladd.
det är som att den inte orkar ge mer när den vatt uppe i ladd sen att den gått ner till ca 0.9 bar, kan släppa gasen sen ge på en gång till då kommer den igen men sen dör av:s
Någon som har haft liknande problem eller som kan något om detta? HJÄLP;D
Hellre En Polare I Kanalen Än En Kall Balle I Analen!!