3670
Sök

Hej jag har en v70 som jag vill ha dit mitt dvd Packet i Hur göra?

2 Inlägg
2 maj 2010
Trådstartare
hej jag har en 7" skärm och den ska väll passa i det facket som volvo cdn orginal har suttit sen vet jag inte var jag ska ha dvd spelaren någon stans då och det ska bli snyggt gjort? mvh jimmy
Senast redigerat av volvo760glt (3 maj 2010)

Driver
2 111 Inlägg
2 maj 2010
?

Redigera rubrik samt inlägg annars dröjer det nog inte länge förens någon moderator låser tråden.

Skulle inte tro att du kommer få så många givande svar heller justnu...

Mvh Janken
Senast redigerat av Janken (2 maj 2010)

- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy
"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"

ljudfantast
1 372 Inlägg
2 maj 2010
kan knappt läsa vad du skriver

RM-operatör
667 Inlägg
2 maj 2010
volvo760glt skrev:
hej jag har en 7" skärm och den ska vall passar i det som volvo cd har suttit sen vet jag inte var jag ska ha dvd sbilan någon stans då och det ska bli snyckt jort? mvh jimmy

Du har dyslexi va? Ta det lite lugnare nästa gång du ska skriva, så blir det nog bättre=)

Vore jag du, så skulle jag byta mot en spelare som har inbyggd skärm, antingen dubbel-DIN eller vanlig enkel.

Visst får du in en 7" skärm där, och spelare kan du ha i handskfacket, men det blir en massa onödigt skruvande och kabeldragande.

Förslagsvis, så har MDS rea på Pioneer AVH-P4100DVD.
Nårdik har Kenwood DDX5024 för samma pengar.

Sök