2879
Sök

Eurobilar i Eskilstuna är de seriösa?

8 Inlägg
10 maj 2010
Trådstartare
#1
Ber nu om lite hjälp, är det någon som vet något om Eurobilar i Eskilstuna? Har nämligen hittat en bil där som verkar rätt bra men efter lite sökande på google hittar jag väldigt missnöjda kunder till företaget. Har pratat med de idag och de säger att det är en fin och väl vårdad bil. Har ca 20 mil och åka och har inte möjlighet att åka och titta på bilen, tyvärr.

Är det någon som som köpt en bil genom dem, eller känner någon som har gjort eller någon annan information som kan hjälpa mig?

Förövrigt så är det denna bil: http://www.blocket.se/sodermanland/Skod … 14&w=3

Tack på förhand.

Random
480 Inlägg
10 maj 2010
#2
Skulle nog inte handla bil där. Varit där inne och kollat in en gång. Låt gå dom är billiga. Men det känns inte som en "bilfirma". Springer småungar där hela tiden. Den bilen jag kollade på lät för jävligt i motorn. Frågade vad det var. Dom sa bara "Den är besiktad, Inga problem". Jo visst. En motor ska rassla och låta för jävligt.

Sen just den bilen tror jag har varit krockat. Dom bor bredvid en kompis. Och tar alltid med sig bilar hem. Har nog en 5-6st Bilar stående utan för sig hela tiden. I vintras krockade mamman i den familjen en Blå skoda.

Skulle nog kolla vidare smile

8 Inlägg
11 maj 2010
Trådstartare
#3
Tack så mycket du besparade mig just en 20 mils bilresa och nästan 30 000 kr smile

13 Inlägg
11 maj 2010
#4
Följde med en polare som skulle kolla på en bil där och det var verkligen inget gott intryck man fick av dem, förutom att det känns ruskigt professionellt så fanns det inte en bil i hallen som inte var i 5ggr så dåligt skick som bilderna visade, helt sanslöst.

Helt bortkastad tid att åka dit enligt mig.


Sök