Jag letar efter ett stroker kit för Supra MKIV och undrar var jag kan hitta ett bra och vad brukar de kosta? har hört att de kostar 100k finns det billigare?
Hehe, smakar det så kostar det De är ju ändå HKS prylar
De jag hittat är Brian Crower och är ganska grymma eftersom många 1000hp supror använder samma kit, tycker 9k USD är för mycket för stroker kit. (BC Kitet innehåller Arias kolvar)
Sidorna kunde jag redan, Har pengarna så varför inte lägga lite på stroker? men tack ändå!
Ganska onödigt att lägga ut massa pengar om man inte ska ha MASSOR av effekt.Är så mycke annat som måste köpas för att motorn ska gå att använda. mycke runt om kring man lätt glömer bort. Värdelöst att ha 1000hk o resten halvdant eller?
Sidorna kunde jag redan, Har pengarna så varför inte lägga lite på stroker? men tack ändå!
Ganska onödigt att lägga ut massa pengar om man inte ska ha MASSOR av effekt.Är så mycke annat som måste köpas för att motorn ska gå att använda. mycke runt om kring man lätt glömer bort. Värdelöst att ha 1000hk o resten halvdant eller?
Alla andra delar köps också in bygger med hjälp av bla TwinsTurbo som ställt upp med massor av rabbater och tips på hur man bygger en supra på 1000hk, har beställt mitt stroker för under 5000 köper man det från tex hpf kostar det runt 7000 dollar.