3499
Sök

Laga.se Köp inte där ifrån

101 Inlägg
3 juni 2010
Trådstartare
Jag köpte en framskärm till min volvo 940 på söndagsmorgonen och idag är det torsdag och jag har fortfarande inte fått någon framskärm. Så jag ringer till Laga.se och frågar vart min framskärm är dom på Laga.se säger att dom inte har en aning om vart den är och säger att jag ska ringa bildemoteringen som hade framskärmen och när jag ringer till dom så är den skrotad.. lagernummret är till en volvo 850 del... Så jag ringer laga.se igen och ingen svarar. Riktigt dåligt service.....

huh?
10 427 Inlägg
3 juni 2010
Surt!

Kanske är bättre att kontakta bildemonteringar direkt istället för att ha en mellanhand
(om man hittar något man vill ha på hemsidan).

http://www.bildelsbasen.se/ kanske är bättre. Vem vet.

Olika
907 Inlägg
3 juni 2010
extremturbo skrev:
Jag köpte en framskärm till min volvo 940 på söndagsmorgonen och idag är det torsdag och jag har fortfarande inte fått någon framskärm. Så jag ringer till Laga.se och frågar vart min framskärm är dom på Laga.se säger att dom inte har en aning om vart den är och säger att jag ska ringa bildemoteringen som hade framskärmen och när jag ringer till dom så är den skrotad.. lagernummret är till en volvo 850 del... Så jag ringer laga.se igen och ingen svarar. Riktigt dåligt service.....

Så bara för att en bildemontering anluten till Laga inte håller måttet ska man inte handla alls genom Laga menar du?
Slutar du handla på ICA oxå om en korv i ett paket från Scan råkar vara 1 cm kortare än de andra?

Mvh
Fredrik

Fri fart för ett fritt folk!
14 288 Inlägg
3 juni 2010
klart man inte beställer genom laga.se utan man kontaktar skroten direkt
annars är det som gjort för missuppfattningar och man har inte en aning om något

så svårt är det inte att skicka ett mail eller ringa direkt till skroten
hur som helst är det knappast laga.se fel då dom har mängder med skrotar ansluta till sig

Kör fort så hinner inget hända...

101 Inlägg
3 juni 2010
Trådstartare
fredriq läste du allt?! Det var väldigt dålig service man har betalat massa pengar för en grej som inte äns finns och att dom inte äns bryr sig... då skulle inte du bli arg eller?????

1 772 Inlägg
3 juni 2010
extremturbo skrev:
fredriq läste du allt?! Det var väldigt dålig service man har betalat massa pengar för en grej som inte äns finns och att dom inte äns bryr sig... då skulle inte du bli arg eller?????

Absolut skulle man bli det, men jag skulle aldrig skriva fem frågetecken efter varandra.

If one day the speed kills me, do not cry, because i was smiling - Paul Walker
Shine can never beat attitude.

4 005 Inlägg
3 juni 2010
Jag köpte ett par högtalare till s90n som jag klippte sönder bara för att få ramen.
Kostade 600kr inkl frakt, lite saftigt kanske men bildemontören skickade extra bilder och ringde upp mig och frågade hur jag ville göra med olika saker och om jag behövde något mer eller så. Väldigt serviceminded. Fick sakerna på 3 dagar.

Är väl samma sak om att säga att biliaverkstäder är skitkassa. Ja, vissa är det som har rötägg till platschefer/mekanikers och vissa är helt underbara att handskas med.

5 198 Inlägg
3 juni 2010
extremturbo skrev:

Det är väl inte Laga.se som skickat den,,,,,dom har väl bara en bildelsbas... dom har inga egna delar...

9 108 Inlägg
3 juni 2010
Låser här, detta är något som ska skötas mellan trådstartaren och företaget.

Sök