jag kollade om jag hade glapp i framvagnen, men jag tror att jag hittade kvart i 3 på däcken sen när jag skakar eller ska känna efter glapp så känns det lite grann. Men jag har bytt innrestyrstag för halv månad sen inte ens det och jag har bytt yttre styrled för typ 1 år sen. Jag kännde på yttre styrleden men den rörde sig inte på båda sidorna så vad kan det vara? eller den ska kanske röra sig lite grann? kan nån hjälpa mig är mkt tacksam för hjälp:)
har haft några enstaka bilar på jobbet som det faktiskt varit glapp inne i styrväxeln. sen kan det även vara glapp i kulleden som du känner.
prova att ta loss styrstaget ifrån spindeln å känn igen för att utesluta allt annat utom styrväxeln.
- "The King has spoken"
jag hörde att det ska röra sig lite grann eftersom ratten är fri i förar sidan så det ska röra sig lite kan det stämma? eller ska det vara stumt har nån erfaranhet som kan ge ett stabilt besked?
Just s60 och v70 av samma årgång har lite glapp i styrväxeln orginal som man lätt kan bli lurad av! Åk förbi någon verkstad och be dom kolla upp framvagnen om du är osäker.. Länkarmsbussningarna känner man inte om dom är glapp (sålänge dom inte är helt av iofs)