3362
Sök

"sladdbil" med automat?

329 Inlägg
2 november 2006
Trådstartare
Hallå, fick förfrågan om att köpa en 240 nu under dagen, ända kruxet är att edn är automat, känns ju inte så roligt, men att hitta en volvo i sthlm just nu under 5 är inte så lätt!

m a o, kan man ha kul med även denna tror ni?big_smile

1 396 Inlägg
2 november 2006
Ja du behöver ju knappast manuell för att leka när det är snö och is ute så köp den!

Motorer till salu, se www.garaget.org/NiclasT

1 436 Inlägg
2 november 2006
KÖP! Alltid kul med bilar... tongue

"Chaffisen tycker att det ser fränt ut. Man ska aldrig underskatta fränhetsfaktorn när man ser konstiga saker o beteenden i den här branschen. Tanken att nån kan köra i kroken finns inte i förarens sinnesvärld. Det är fränt. Det är det viktigaste."
-Åkare på facebook svarar på frågan varför en annan åkare kör trafikfarligt.

329 Inlägg
2 november 2006
Trådstartare
Förstår hur ni tänker,  funtar fan på att prova en automat för en gångs skull=) Inte mycket deg de handlar om alltso! mvh

4 571 Inlägg
2 november 2006
Jag har sladdat med en del automatbilar och det funkar ganska bra inte exakt samma kontroll genom att man inte kan koppla och växla för att finlira men det funkar helt klart.

362 Inlägg
2 november 2006
Man kan efter lite träning, (å då menar ja faktiskt bara LITE träning) ha skitkul me e automatbil på vintern...  köp! smile

329 Inlägg
2 november 2006
Trådstartare
Man blir ju om inte annat sugen,  smile "omväxling förnöjer"

mvh!

Gorgilus addictus
4 756 Inlägg
2 november 2006
Köper inte du den så köper jag den big_smile..... bara att slå till tycker jag smile

Allt för den där jävla hatten!

329 Inlägg
2 november 2006
Trådstartare
240 Automat -82 Skatt/bes för 3k...
Dock har jag ej sett den etc, men får se i morgon då min polare känner säljaren^^

THEBADGUY skrev:
Köper inte du den så köper jag den big_smile..... bara att slå till tycker jag smile
Senast redigerat av Ludds (2 november 2006)

Mercedes-tok
26 Inlägg
3 november 2006
Automat är utmärkt även om man vill busa, även på sommaren wink

874 Inlägg
3 november 2006
håller med, döm inte ut den för att det är automat, köööp big_smile

- I came to wreck everything and ruin your life …. God sent me -
- www.gbrt.se -
- TRANCE4LIFE-

Sök