3263
Sök

Va är de för turbo original på 740?

74 Inlägg
25 maj 2010
Trådstartare
tja...    vad sitter de för turbo original på 740 turbo(årsmodell 90).  namn, nr och allt.   och finns det andra aggregat som passar direkt på(inga som helst modifieringar)?

Ett riktigt sprut de enda rätta
2 252 Inlägg
25 maj 2010
använd sökfurnktionen FÖRHELVETE LÄR DIG SÖKA

" SÖK OCH DU SKALL FINNA" men dagens ungdom är väll för trög för sånt

You don't get another chance, Life ain't a nintendo -

56 Inlägg
25 maj 2010
Google.se?

" If you really want something in this life, you have to work for it. Now, quiet! The're about to announce the lottery numbers... "

Volvoskadad
6 017 Inlägg
25 maj 2010
Någon form av Garrett agg sitter original på dom

Jonas

Mekaniker/Däckmontör
1 140 Inlägg
26 maj 2010
Mitshu TD04HL-13C?

7 432 Inlägg
27 maj 2010
men snälla nån, vet ni inte det?? till å med jag som inte kan nått om Volvo kan ju det, Garrett t03 med lilla avgashuset ar 042 TROR jag, samma som Saab 900,

Bärs!
3 456 Inlägg
23 juli 2010
granadadr skrev:
men snälla nån, vet ni inte det?? till å med jag som inte kan nått om Volvo kan ju det, Garrett t03 med lilla avgashuset ar 042 TROR jag, samma som Saab 900,

Jodå, jag är medveten om att tråden är gammal, men någon lär ju sätta tjommen på plats...

NÄÄRU!!
På årsm. -90 sitter det Mitsu agg original!
Närmare bestämt "TD04-13c"

Sen att du med stora bokstäver skriver "TROR" hjälper inte när du öppnade så pass hårt... wink

Garaget.org peakade 2008.

261 Inlägg
23 juli 2010
Aga_Diff skrev:

Att det inte skulle finnas något annat än just mitsu till just årsmodell -90 tror jag inte ett skit på.....  Däremot kan jag tänka mig att det är det här året som mitsuaggen introduceras på volvo bilarna!
Gissningsvis är det likadant som på tidiga årsmodeller av 940, Att dom blandar hejvilt lol Allt beroende på vad som ligger närmast till hands vid monteringen!!

Ratthållare PÅ Elite Nivå
5 650 Inlägg
23 juli 2010
Aga_Diff skrev:
granadadr skrev:

Jodå, jag är medveten om att tråden är gammal, men någon lär ju sätta tjommen på plats...

NÄÄRU!!

Sen att du med stora bokstäver skriver "TROR" hjälper inte när du öppnade så pass hårt... wink

knappast dom sitter original på slö40isarna med tanke på 940 turbo har Garret Fram till 93-94 eller nått sånt och de fick mitsu aggen i kombo med m90 lådan

så kanppast dom har de original men att Garret bilivit ut bytt under årens  gång till mitsu är 1 annan sak men fan inte original

Telge Drifting Team
5 398 Inlägg
23 juli 2010
MrEricsson skrev:
Aga_Diff skrev:
granadadr skrev:

NÄÄRU!!

knappast dom sitter original på slö40isarna med tanke på 940 turbo har Garret Fram till 93-94 eller nått sånt och de fick mitsu aggen i kombo med m90 lådan

så kanppast dom har de original men att Garret bilivit ut bytt under årens  gång till mitsu är 1 annan sak men fan inte original

har du fått din fakta från kalle anka eller?  mitsu aggen sitter inte bara i kombo med m90
dom aggen kom -90
kan det bli tydligare än detta http://www.gikturbo.se/bytesturbo/bytes … 2833.V1175

Den Som Ingen Turbo Har, Han Får Åka Utan Bar :P
http://telgedrifting.forum24.se/

Sök