thelaughingmadman skrev:
Jag tror nog det är såhär: STCC-paket valde man till vid köp från fabrik, något som enbart tillverkades under ett år eller två. Kan vara svårt att hitta på eftermarknaden, jag sökte på Google (provat det för övrigt, du som frågar efter länkar hela tiden?) men hittade inget konkret.
För övrigt så är det ingen som tycker om: "Buhuhuhu varför svarar ingen, wuäää wuäää".
Fan, lägg ner tid och sök (Google, som jag nämnde tidigare) så skulle du hitta det mesta som är listat.
Och så säger du "jag frågar på FB istället", jag gissar att du syftar på Flashback - och min erfarenhet efter cirka 2 år och 2500+ inlägg på Flashback, så är det inte någon som gillar en "Buhuhu varför svarar ingen, wuäää wuäää" där heller.
Ingen vill göra ditt jobb, för att du är för lat för att söka själv.
Nåväl, slutgnällt från mig:
GTI_Jocke kom med ett bra förslag: Rieger! De gör schysta kjolpaket och har mycket annat till tyska bilar.
Och i en annan tråd frågar du om mer ljud från din Audi, då ett 2,5" inte riktigt var det du letade efter: Kom ihåg att du har en turbobil, turbon dämpar mycket av ljudet.
Men jag gissar om du satsar på så mycket flöde som möjligt genom hela avgassystemet, så får du högre ljud.