Tjena! Jag har nyss köpt min allra första bil och självklart vill jag även ha lite ljud i den. Problemet är det att jag inte vet särskilt mycket om slutsteg m.m. Det som jag däremot vet är det att jag vill ha någorlunda billiga grejor, men som ändå får bilen att skaka rejält. Jag har kollat omkring på diverse hemsidor en hel del och plötsligt fick jag syn på detta paket: http://dbakuten.se/detail-item_id-10080 Som jag har förstått det hela så gör Kicker riktigt bra grejor, men till det priset? Jag är lite skeptisk till att det faktiskt är värt pengarna eftersom jag som sagt vill ha ett ganska rejält tryck i bilen... Så det jag undrar är om någon där ute har några erfarenheter kring detta paket och om det spelar något bra eller om det bara är skit. Jag hade tänkt mig det här paketet eller ett par MDS FR12W- basar med ett T5-steg. Tacksam för svar. MVH Erik.
Jag har personligen lyssnat på just detta paketet i en 745. Det dunkade över förväntan med tanke på priset, fast jämför man detta med en L5 15" bas (om du ändå är inne i kickerträsket) i rätt låda och steg som orkar driva det så kan comp basarna gå och lägga sig.. Men då snackar vi inga 4500 kr.
Självklart kan jag fixa en egen låda...problemet är att jag är lite lat:P Men jag tror dock att jag får ta och bygga en egen eftersom jag gärna vill ha lådan på "upphöjningen" i bagaget (ska sitta i en 740). Jag vill helst ha fri tillgång till reservhjulsbaljan
Svensk mästare i Street Stock 2012 med 148,8dB
Svensk Mästare i Street 100A 2011 med 150,0 dB
Svensk mästare i ESPL MASTER och Bassrace 139,9 2010
Team-leader för Team1