3442
Sök

Skruvar att fästa basen med

26 Inlägg
18 augusti 2005
Trådstartare
nu är det så att jag har fått tag i mina basar och har nu min låda också klar .. men nu är problemet jag har inga skruvar att sätta fast basarna med och jag fick inga med.. var kan ja hitta bra och vad ska jag ha...

(Rubriken har redigerats av admin. Icke informativa rubriker accepteras inte och trådar låses direkt om moderatorn är på grinigare humör än vad jag är nu ;)
Senast redigerat av chrizz (20 augusti 2005)

Driver
2 111 Inlägg
18 augusti 2005
är det inte bara o ta några träskruvar (skruvar för trä) i lagom storlek o dra fast dem med?...förstår inte problemet..tongue

- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy
"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"

Chaffis Farssa. (Fr.o.m. 060314)
1 660 Inlägg
18 augusti 2005
Hmm, typ vad är problemet? Glöm inte galler för basarna ifall du skulle få för dig att ha nåt mer i skuffen, så du inte får in ovälkomna saker i högtalarelementen...

2lateuloose
543 Inlägg
19 augusti 2005
Jag fick inte heller med några skruvar så jag använde superlim & popnintade fast dom!!.. wink

- dB Team: Naughty Bassheads, SM, EM Champion m.m
- Member of: Skitskraj MC - Motto: Live Fast ~ Die Young

719 Inlägg
19 augusti 2005
köp ett pack träskruv och dra fast dom me!

live free, die young.

10 287 Inlägg
19 augusti 2005
Usch....islagsmutter och maskinskruv. Träskruv är råsnik.

/Göran

I have nothing but confidence in you. And very little of that.
(Groucho Marx).
Åker numera Audi A6 -08 4.2FSI

4 554 Inlägg
19 augusti 2005
nästa bil kommer bli torx eller 6kant på allt.. blir både snyggt och jobbig för boven om han ska dit och röra..

75 Inlägg
19 augusti 2005
Tja. Det bör vara en skruv med platt skalle, EJ en konande typ spånskiveskruv (de som självförsänker sig) Annars sabbar man sin korg och får samtidigt mindre fästyta på korgen.

Har bytt namn till ''Robininfocus'' pga bilbyte..

Team Tondöv
649 Inlägg
28 augusti 2005
Sharky skrev:
Usch....islagsmutter och maskinskruv. Träskruv är råsnik.

/Göran

Håller fullständigt med!
M5 islagsmutter och dito skruv är vad du ska ha!

Sök