3559
Sök

orginal cd spelare för bmw 318 99-00

12 Inlägg
9 november 2006
Trådstartare
Tänkte höra med er ifall  det är krångligt att byta ut cd spelaren och cdväxlaren till bmw 318?

vill nämnligen ha en spelare som kan spela mp3.. Så vad är den bästa lösningen tror ni?

slita ut hela skiten eller finns det någon annan genväg?

mvh/Peter

112 Inlägg
9 november 2006
Hur ser din stereo ut?
Min hade fyra hål på fronten, om man stoppar in tex en spik i varje hål så du hör att det klickar så kan du försiktigt dra ut den och sätta in en ny.
Jag köpte Pixmanias Roadstar CD/DVD/R/RW som tar MP3 wink    ca 1700:- med frakt

bakhjulsdrift (L)

Fotograf
966 Inlägg
9 november 2006
petah skrev:
Tänkte höra med er ifall  det är krångligt att byta ut cd spelaren och cdväxlaren till bmw 318?

vill nämnligen ha en spelare som kan spela mp3.. Så vad är den bästa lösningen tror ni?

mvh/Peter

Har du en e46a??

Isånnafall måste du först ta bort "listen" som sitter på passagerar sidan.. den sitter klipsad.. Sen ska du ta bort den som sitter ovanför cd spelaren.. tror att man ska skruva bort den.. sen äre bara att slita ut orginal cd-spelaren.. hoppas du fatta nånting av d jag skrev nu..=P

micketuncer PHOTOGRAPHY
www.micketuncer.se

12 Inlägg
10 november 2006
Trådstartare
MickeTuncer skrev:
petah skrev:

mvh/Peter

Har du en e46a??

Isånnafall måste du först ta bort "listen" som sitter på passagerar sidan.. den sitter klipsad.. Sen ska du ta bort den som sitter ovanför cd spelaren.. tror att man ska skruva bort den.. sen äre bara att slita ut orginal cd-spelaren.. hoppas du fatta nånting av d jag skrev nu..=P

Hmm, förstår hyfsat:) , men tänkte cdväxlaren kommer väl inte att funka med den nya stereon eller? Sen slutsteg o högtalare , bökigt att dra kablar och koppla in dom?.   Är jättedålig på det här med billjud, hoppas ni har överseende med det:P.

112 Inlägg
10 november 2006
petahHmm skrev:
, förstår hyfsat:) , men tänkte cdväxlaren kommer väl inte att funka med den nya stereon eller? Sen slutsteg o högtalare , bökigt att dra kablar och koppla in dom?.   Är jättedålig på det här med billjud, hoppas ni har överseende med det:P.

Jag har samma problem som dig. Jag måste också ta reda på vart alla kablar går. Om du skaffar slutsteg får du dra en strömkabel från batteriet längs hela bilen, och dra låg nivåkablar från stereon till slutsteget så det är nog rätt bökigt!
Jag har ju en 318 -90 du -99 vad jag förstått men undra om kablarna går likadant?
Isåfall kan jag hjälpa dig när jag löst problemet.
Jag är inte expert kanske finns lättare sätt än vad jag beskrev.

bakhjulsdrift (L)

609 Inlägg
10 november 2006
Kolla med folk på autopower.se

112 Inlägg
13 november 2006
Har du köpt någon stereo eller har du redan någon ?
annars har jag en extremt bra rekommendation!!!!
hör av dig isf du kommer inte bli missnöjd

bakhjulsdrift (L)

Sök