VinDisel skrev:
JohanRehn89 skrev:
Petri skrev:
Om han nu är så jävla rädd om sin bil kan han parkera den längre bort alt. lämnat den hemma?
Eller så kan man leka med sin bil en bit ifrån de bilar som står parkerade, eller ska man inte visa sin fina bil som man är lite rädd om på en bilträff??
Men vf överhuvudtaget parkera där ? han kunde stå bakom våra bilar eller nått om han nu e så rädd eller kanske parkerat om när han såg att det körde , o trofan att de blev nått me hans bil jävla bullshit
Nu får ni väl ta o ge er!!! Kollar man andra trådar där andra skrivit o klagat för att endel Volvo kört inne bland bilarna o det blivit ett jä**a liv för de... Så hur kan de då helt plötsligt vara ok att en skyline leker & burnar ibland bilar?? O vadå rollade bilar??? Såg en vit skyline stå MITT INNE bland alla bilar o burna mot en väldigt fin 940 o en SAAB! Våra bilar plus de stackars lastbilarna smattrade det rätt bra i... O vi stod parkerade bland de andra bilarna, visst inte mitt i.. Men om vi skulle åkt in o ställt oss mitt i så hade ju vi blockerat alla andra bilar så de inte kunnat köra ut... Dessutom såg jag många väldigt fina bilar som jag tror inte velat få sina bilar nedsprutade... Men inte stannade de hemma för det!!
Så nu får ni ge er, ena stunden säger ni att de fula bilarna som inte är fint lackade & stylade ska stanna hemma för att de fina bilarna inte vill ha dom där, o nu säger ni att de fina bilarna som ägarna är rädda om ska stanna hemma!!!
Vill ni va helt själva på träffarna eller har jag fel???
Dessutom med tanke på hur mkt bilar det var parkerade på den parkeringen & att det va sagt att det skulle åkas till CG senare så såg det inte ens ut som att de skulle lekas på den parkeringen med tanke på att det inte fanns så mkt plats till det....
Senast redigerat av Volvo_Taz_240 (20 september 2010)
Kvinnor är som dockor,man kan leka med dom,slänga dom när man vill.
Men vet du vad? Riktiga män leker inte med dockor...