3167
Sök

Hur fan tänkte han?

15 Inlägg
3 oktober 2010
Trådstartare
Nu är det så att jag är intresserad av en bil..
Ägaren innan har då byggt ett bodykit av original kofångare m.m. Går det att bygga om till original igen? Jag gillar inte över dimensionade bodykit...
Snälla hjälp mig wink

Bakhjulskrafs
1 479 Inlägg
3 oktober 2010
är det en vanlig bil? isåfall kan du hitta ett original spoilerkit på skroten för en tusenlapp.
och nej har han skurit och spacklat i plasten lär du aldrig få ordning på det igen om du inte är oerhört skicklig.

15 Inlägg
3 oktober 2010
Trådstartare
Okej, oerhört skicklig är jag inte smile Det gäller en Seat ibiza cupra, man hittar säkert en.. Men rätt färg? Om inte så kostar omlackering en del.. hmm

Bakhjulskrafs
1 479 Inlägg
3 oktober 2010
Petai skrev:
Okej, oerhört skicklig är jag inte smile Det gäller en Seat ibiza cupra, man hittar säkert en.. Men rätt färg? Om inte så kostar omlackering en del.. hmm

annars kan du ju alltid leta upp någon som är duktig på att just spackla och ha sig. det borde ju inte vara mer än att skära av överdimensionerat, spackla till det jämnt och lacka med sprayburk på det spacklade.
det är ju en del jobb men inget svårt för den som kan smile

15 Inlägg
3 oktober 2010
Trådstartare
Låter bra, men jag kom och tänka på att det blir nog billigast att köpa nytt isåfall, in kompis far äger en lack firma.. smile

8 883 Inlägg
3 oktober 2010
§2 När du startar en ny tråd
Skriv en korrekt formulerad rubrik som tydligt beskriver vad tråden handlar om.
Trådar som inte följer rubrikanvisningarna stängs eller raderas utan förvarning.
Se rubriksanvisningarna (§3 och §4)
http://www.garaget.org/forum/misc.php?action=forumRules

Låser härmed tråden då den även är postad i fel forum.

Mvh.
Hamilton

Fotograf på tierpidag.se

Sök