3846
Sök

Barnsjukdommar i äldre dar

238 Inlägg
27 november 2006
Trådstartare
jahapp, sen en dryg vecka tillbaka har jag drabbats av en barnsjukdom, nämligen vattkopper, helt otroligt..Jag kan säga att de är de värsta jag vart med om i hela mitt liv, de finns inte en yta på kroppen där de inte är blåser och skorper. Och de värsta är att jag redan har haft vattkopper som ung, läkaren sa att enligt nya rön kan man få om barnsjukdommar om man fick de lindrigt som liten, nu är jag 19 och ser ut som ett missärfall. Jag får inte jobba på 27 dagar häller,och jag har vart inne i 7 dagar, är så rastlös så de finns inte på kartan..

Så nu till mina frågor:

Är de någon annan som drabbats av nån barnsjukdom typ, vattkopper, svinkopper,rödahund?!

Och vad kan man mer göra en att kolla på tv, vila och sitta vid datorn,?!

Mazda 3 MPS, bilder på gång!
1 852 Inlägg
27 november 2006
ush vad tråkigt för dig... kan tyvärr inte komma på något åt dig att göra. be någon köpa tidningar typ bilsport, illustrerad vetenskap osv.

man lever bara en gång så lev väl!

SSS -12
3 217 Inlägg
27 november 2006
Du kan spela PlayStation eller skriva lite på Garaget.org! Det brukar fördriva tiden ganska duktigt! smile

Annars kan du träna fotografisk konst, hitta objekt som fastnar i kameran och lägga in på en hemsida som du gjort själv!

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu

238 Inlägg
27 november 2006
Trådstartare
Bullo skrev:
ush vad tråkigt för dig... kan tyvärr inte komma på något åt dig att göra. be någon köpa tidningar typ bilsport, illustrerad vetenskap osv.

aa tack, får skicka i väg morsan o handla lite, hon ska även hämta ut ett paket från posten som kommer från DBR, har beställt en uppsjö av olika silicon
slangar som ja ska montera när jag är lite bättre så ja har nått o göra,

jag skulle själv kunna hämta ut paketet men av hänsyn till personal göt jag inte de, antagligen skulle dom svimma eller tro att jag är halloweensminkad:)
Senast redigerat av C2racing (27 november 2006)

238 Inlägg
27 november 2006
Trådstartare
Fuckface skrev:
Du kan spela PlayStation eller skriva lite på Garaget.org! Det brukar fördriva tiden ganska duktigt! smile

smile..frugan snodde mitt PS2 med massa rallyspel när vi gjorde ett uppehåll i sommras så de finns hemma hoss henne:(.. men skriver ju här som sagt, bra tidfördriv:)

Annars kan du träna fotografisk konst, hitta objekt som fastnar i kameran och lägga in på en hemsida som du gjort själv!

eXXoritas
27 november 2006
Kolla porr? =P

Mazda 3 MPS, bilder på gång!
1 852 Inlägg
28 november 2006
eXXoritas skrev:
Kolla porr? =P

nja snoppen hans är säkert fnasig wink

man lever bara en gång så lev väl!

eXXoritas
28 november 2006
Bullo skrev:
eXXoritas skrev:
Kolla porr? =P

nja snoppen hans är säkert fnasig wink

aahh jusste glömmde han skrev ju så här...

*de finns inte en yta på kroppen där de inte är blåser och skorper.* smile

32 Inlägg
28 november 2006
För cirkus två veckor sen åkte jag på scharlakansfeber smile
Turligt nog slog pencilinet ut det snabbt. Men mycket mer att göra än bara sitta här fanns det inte.
Kände mig varken sugen eller fräsch nog att ens prata med folk.

lundwall
28 november 2006
C2racing skrev:
jag skulle själv kunna hämta ut paketet men av hänsyn till personal göt jag inte de, antagligen skulle dom svimma eller tro att jag är halloweensminkad:)

Nu vill ju den morbida delen i en genast se lite bilder smile

238 Inlägg
28 november 2006
Trådstartare
lundwall skrev:
C2racing skrev:

Nu vill ju den morbida delen i en genast se lite bilder smile

hehehe, har en upsjö av bilder ven vet inte hur man klistar in dom här så dem syns, smile

90mil+ på en tank.
484 Inlägg
28 november 2006
fick också vattkopper för ngt år sen . (30) och det var fan det värsta jag har varit med om.
-lider med dej,jag vet hur det känns.
Men tur var så var den så jävla svår så jag uppsökte läkare redan första dagen, och fick medicering mot klådan och sen ngt mot själva vattkopparn.

Medecinen som var mot klådan gjorde en ruskigt trött,Dubbla doseringen.Så jag sov igenom det värsta.

Diesel is the blood of satan.

72 Inlägg
28 november 2006
Japp, jag jobbade på dagis för ett antal år sen och fick svinkoppor... De va de värsta, usch så äckligt...

Så jag lider med dig ska du veta...

Du kan städa, diska, rensa garderoben..  smile

Det är bättre att ta ut glädjen i förskott än att inte glädja sig alls...

238 Inlägg
29 november 2006
Trådstartare
Katten skrev:
Japp, jag jobbade på dagis för ett antal år sen och fick svinkoppor... De va de värsta, usch så äckligt...

Så jag lider med dig ska du veta...

Du kan städa, diska, rensa garderoben..  smile

aj då:8 antar att de är ungefär samma som vattkopper, jo rensa garderoben skulle jag behöva, finns massa gammalt skit ja inte använder så de var en bra idè:)

Sök