jag har samma problem med min 325i 94:a har bytt bälg, lambda, vintilkåpspackningar( tändstifthålen fyllda med olja) har kollat DME relät det slår till och från. kanske inte som det ska, gick piss med bränslerelä i så byglade. och då gick den bra sen igen en stund sen började den strypa, och svara bara på fullgas, har även bytt LMM och pump, när jag bygla gick den som sagt bättre och med ny LMM gick den bättre och med nya tändstift gick den bättre, jag har felkod på lambdan kvar eftersom jag inte varit inne igen när jag fick veta att den va skrot. för när den va urkopplad gick bilen bra utan krongel tills dagen efter så den inte startade alls. sen efter några dagar med lite pill utan att byta något gick den igång igen. och funka några dagar gick på 5cyl ibland men inget annat konstigt. och nu efter att ha bytt allt jag skrivit så är problemet kvar att den stryper sig. ska testa byta BTR. ELLER ni som är mer kunniga på detta är det Vevaxelgivaren som ska bytas lr är det DME relät som kronglar? lämna in på bmw?