2203
Sök

Gran Turismo 5

1 827 Inlägg
11 juni 2010
#21
Mr_ChriL skrev:
Gran Turismo 5 är försenat på grund av att dom gör spelet i 3D och för att dom ska ha "playstation move" funktioner med i spelet tyvärr. Annars så hade spelet redan varit ute i våras.
Det hade vart underligt om "världens bästa bilsimulator" skulle vart i 2D. roll

Skämt åsido... Forza har släppt 3 st spel på samma tid det tagit för GT att utveckla ett, och dom är inte klara ännu. Jag ser ett Duke Nukem 3D all over again.

Mvh/Marcus
Fast, Reliable, Cheap. Choose two

177 Inlägg
21 juni 2010
#22
men när fan kommer fullversionen ut? dom håller ju på o skjuter upp te hela jävla tiden yikes irriterande!


Audi A5 quattro driver.
2 203 Inlägg
21 juni 2010
#23
WolFMaN_16 skrev:
men när fan kommer fullversionen ut? dom håller ju på o skjuter upp te hela jävla tiden yikes irriterande!
2:a November i nord och sydamerika. Borde komma samma månad till europa/japan.

177 Inlägg
21 juni 2010
#24
Rspeter skrev:
WolFMaN_16 skrev:
men när fan kommer fullversionen ut? dom håller ju på o skjuter upp te hela jävla tiden yikes irriterande!
2:a November i nord och sydamerika. Borde komma samma månad till europa/japan.
-_- aja det är ju i födelsedags tider så man kanske får en smile


57 Inlägg
21 juni 2010
#25
Jag läste en tråkig sak förut. Det är bara 200 nya bilar (premiumbilar) och ca 20 nya banor. De andra 800 bilar som är med i spelet är från GT4 och bilarna har samma gamla syntetisk tråkiga motorljud och ingen cockpit-kamera och mindre detaljerad grafik.

Sen så tror jag att de 800 bilar inte har någon skademodell alls och att de 200 premium bilar har det. Inte helt säker dock.

Varför inte göra alla bilar lika bra? Lite besviken faktiskt.

Double-Unicorn Rider
2 486 Inlägg
22 juni 2010
#26
PromoteToLeader skrev:
Jag läste en tråkig sak förut. Det är bara 200 nya bilar (premiumbilar) och ca 20 nya banor. De andra 800 bilar som är med i spelet är från GT4 och bilarna har samma gamla syntetisk tråkiga motorljud och ingen cockpit-kamera och mindre detaljerad grafik.

Sen så tror jag att de 800 bilar inte har någon skademodell alls och att de 200 premium bilar har det. Inte helt säker dock.

Varför inte göra alla bilar lika bra? Lite besviken faktiskt.
2år till i utvecklingstid kanske? Borde vara lite jobb att göra realistiska skademallar till alla bilar, hitta alla och rita upp inredningen till dem utefter originalen etc.
För att folk sen bara ska gå så långt det går till höger och välja, alternativt en Zonda, Enzo eller Koenigsegg för att sedan kritisera att bilen inte har väghållning. tongue (Så brukar det bli i min kompiskrets...)


Det är ett hårt beslut om man ska köpa PS3 för detta spel eller inte. roll


Dorifto King Peedi Balerado
386 Inlägg
22 juni 2010
#27
jag tror vi kommer bli riktigt överraskade när det kommer, jag älskar forza men köpte mig ett ps3 och nu inväntar jag gt5. Inledde mitt spelande på PS med granturismo och kommer fortsätta med det smile

Men det kanske blir ett xbox igen wink hahaha

Peder DailyFresh

1 801 Inlägg
26 juni 2010
#28
Mr_ChriL skrev:
Gran Turismo 5 är försenat på grund av att dom gör spelet i 3D och för att dom ska ha "playstation move" funktioner med i spelet tyvärr. Annars så hade spelet redan varit ute i våras.
Kommer inte finnas några funktioner med move och dom själva har sagt att 3D är klart sen två år tillbaka.

källa: http://www.fz.se/artiklar/nyheter/20100 … a-ar-sedan


Crusty69
19 november 2010
#29
Snart är det här gott folk, på onsdag den 24e smäller det tongue Ingen som råkar ha en Logitech g25 som han vill bli av med? tongue

Audi A5 quattro driver.
2 203 Inlägg
19 december 2010
#30
TearZ skrev:
Ingen som spelar GT5 idag eller ? , Själv har ja precis börjat köra lite seriöst, försöker bemästra driftingen i spelet lite , är de nån som vill köra är de bara att adda TearZDrifter big_smile
Folk skriver för fullt i denna tråden

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=123355


Sök