3008
Sök

Roligt F1-liknande management-spel! Grand Prix Racing Online

57 Inlägg
5 oktober 2009
Trådstartare
Fyra race kvar på säsongen.. det behövs fler svenskar i toppen smile Joinar man nu så får man några race på sig att lära sig spelet innan man dominerar första säsongen i Rookie ligan smile

Jag är kvar i nästa högsta ligan till nästa säsong med mina 24 poäng smile nästa säsong blir det attack B)

1 801 Inlägg
14 oktober 2009
Har reggad mig nu och är i waiting list! smile Får se om man kommer in ikväll kanske smile

1 801 Inlägg
14 oktober 2009
Ursäkta för dubbelpost. Har prövat lite practice nu och det går fint. Tog Q1 och ligger fyra än så länge. Väntar med Q2 till imorgon eller något sådant. Däremot vet jag inte riktigt vad jag ska uppdatera nu tongue

EDIT: Någon som har team?
Senast redigerat av BlauMes (14 oktober 2009)

57 Inlägg
15 oktober 2009
Trådstartare
BlauMes skrev:
Ursäkta för dubbelpost. Har prövat lite practice nu och det går fint. Tog Q1 och ligger fyra än så länge. Väntar med Q2 till imorgon eller något sådant. Däremot vet jag inte riktigt vad jag ska uppdatera nu tongue

EDIT: Någon som har team?

jag letar upp dig och PMar dig i spelet! big_smile

Det är typ en inbjudan till ett svenskt gpro forum jag har. Alltid trevligt med nya medlemmar smile
Senast redigerat av Hans_1981 (15 oktober 2009)

57 Inlägg
23 oktober 2009
Trådstartare
Ny säsong, den 17e. Första racet är nu på tisdag 27/10 smile en ändring är att det finns 6 däcksleverantörer att välja mellan. Men de första 2 klasserna (Rookie och Amatör) har de sämsta däcken.

Vill nit testa spelet så regga er smile Jag har ett svenskt forum ni kan regga er på också
http://www.gpro.se

Evolution Garage
478 Inlägg
26 oktober 2009
går inge bra här för mig, taskigt med deg från sponsorer o förhandlingar som tar tid o en bil som e kass :s föraren fick lite ny energi när jag fortsatte hans kontrakt..
Dock ligger jag konsnant efter q2 o på starting grid nästan alltid 5sek till 1an :s fattar nada hmm

"En kropp sägs vara jämnt accelererad när den med utgång från vilande tillstånd förvärvar samma ökning i hastighet under lika tidsintervaller".
Galileo Galilei
(1564 - 1642)

57 Inlägg
14 januari 2010
Trådstartare
Skulle vara roligt om fler svenskar reggar sig här smile Det är ett fantasy manager spel där du har hand om ditt eget stall med 1 förare, sponsorer, fabrik. Du lagar bilen, kör lite tester när du vill, kör practise och sen kval. Race varje tisdag och fredag kl 20.00

Jag har själv startat om i Rookie (där ni startar när vi reggat er och blivit aktiverade). Går ganska bra, ligger 2a just nu men tränar föraren. Det är kul smile

169 Inlägg
14 januari 2010
Reggat mig nu, ska ge det ett försök. Brukar gilla såna spel så man fastnar säkert tongue

57 Inlägg
15 januari 2010
Trådstartare
Va roligt! smile undrar om jag mejlade dig i spelet. Läs det mejlet lol

57 Inlägg
28 januari 2010
Trådstartare
Finns ett till roligt spel när vi ändå håller på B)
http://www.batracer.com

Det är väldigt enkelt; bara att ställa in bilen i practise och sen ställa kval och race orders.
Kvalet körs på morgonen och sen har man 1 eller flera varv på sig att finjustera setupen i warmup innan racet. Riktigt kul spel som inte kräver att man sitter i speciellt många minuter smile Det kostar ingenting att spela heller (precis som alla andra spel jag tipsar om) men det finns support-features som setup tools och sånt men jag klarar mig utan det smile

När ni reggat er/loggat in om ni redan är medlemmar finns ett spel ni kan joina. Det är privat

Game ID #50414)

Pass: Burgess

57 Inlägg
8 mars 2010
Trådstartare
Ny säsong och första racet är på fredag smile Regga er nu och testa ett av de roligaste manager-spelen som finns. Det handlar om att sköta ett team med förare, tester, sponsorer och sen köra practise och kvala. Jag har ett forum där ni kan få hjälp och ställa frågor mm

Försöker iaf
12 819 Inlägg
8 mars 2010
Jag har reggat mig förra hösten, men fattar noll av hur man gör. Nu lär jag ha för segt internet för att kunna försöka.

Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

57 Inlägg
8 mars 2010
Trådstartare
te_wik skrev:
Jag har reggat mig förra hösten, men fattar noll av hur man gör. Nu lär jag ha för segt internet för att kunna försöka.

Mvh Tommy

Det är bara att experimentera lite smile laga bilen och kör practise tills föraren är nöjd. Kör kval och tanka upp bilen i Qualifying 2. Sen körs racet automatiskt varje tisdag och fredag 20:00 smile

57 Inlägg
7 januari 2011
Trådstartare
Passar på att bumpa den här tråden smile
Välkomnar er till ett gratis F1-liknande managerspel med tusentals spelare i 5 olika klasser. Det handlar om att testa och utveckla sin bil, signa en förare, förhandla med sponsorer och framförallt kvala inför racen som går på tisdagar och fredagar smile

Varför inte joina och skapa team med era kompisar? smile Tillsammans kan ni ta er upp i de högre ligorna

http://www.gpro.net

Det är helt gratis att joina smile Det enda som kostar är tiden det tar att spela
Senast redigerat av Hans_1981 (7 januari 2011)

Sök