Hej!
Jag är på jakt efter ny bil då man efter en fin sommar av bilträffar och dylikt blivit väldigt sugen på att få leka av sig lite innan man blir för gammal för att spruta runt i någon dunder japs eller dylikt
Så till själva frågan då; jag har läst och kikat på ett flertal bilar och funnit vissa som passat mina planer väldigt bra men dessa har då oftast den negativa biten av att kräva god mek-kunnighet.
Jag har absolut inte tummen mitt i handen utan reder ut mindre ingrepp och små-pill men att riva en motor eller plocka ur en växellåda har jag ingen erfarenhet av.
Jag skulle vilja ha en bil som kör ifrån majoriteten vid en bilträff, en bil som tål att lekas med på parkeringsplats utan att rasa så fort man gasar, en stryktålig bil med kraft och snyggt utseende.
Bilar jag kikat sedan tidigare på har varit;
Skyline r33/34 Gts-t något moddade bilar med trevlig spec,
Supra mkiv v-styrd BuP eller snarlikt,
200sx s14/15 med mycket mods.
Evo/impreza/Skyline GTR ; lite sugen då det är fina bilar men 4wd är inte riktigt vad jag är ute efter då tanken var att få bränna lite däck.
Men Vilken av dessa bilar vore en bra bil för någon som inte vill meka mer än man kör, eller kanske något helt annat förslag?
Tack på Förhand!