3901
Sök

Måste bara skriva! blir galen!!

193 Inlägg
17 januari 2011
Trådstartare
Var ute och plockade ur min Micra för den ska säljas och en ska hämta den ikv, så ska jag bara plocka ur mina saker, då kommer min hund springade och ska hoppa in i bilen, Från passagerarsidan så snubbla hon till  och slår huvudet in i framrutan så hela jävla skiten spricker! shiiit vad sur man kan bli!  så fick man inte bilen såld heller!!
Som tur vad klarade sig Jassa (hunden) sig utan några skador, hon gick iväg och skämdes bara.

Någon annan som råkat ut för MAXIMAL otur ?

1 265 Inlägg
17 januari 2011
OK backup försäkring  teckna de så får du byta rutor gratis

Hemlös
321 Inlägg
17 januari 2011
hahah neej fy fasen vad surt tongue

Turboladdad gräsklippare i ratrod stuk ;) Mer bilder i fotoalbumet.
Dock är den ur funktion nu. Inväntar motorbyte. Suzuki Bandit 600cc...
STIGA BANDIT!

426 Inlägg
17 januari 2011
Fy fan vad tråkigt sad

Det är inte farten som dödar...
Det är stoppen
Kolla in min projekttråd: http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 7#p3128567

1 800 Inlägg
17 januari 2011
Jag hoppas du har varit hos veterinären med hunden, för det där är en ordentlig smäll och bör kollas upp!?
Att rutan small må vara retligt, men det är trots allt döda ting.

193 Inlägg
17 januari 2011
Trådstartare
Självklart är hunden kollad!

1 800 Inlägg
17 januari 2011
Bra!smile
Anledningen till att jag frågade är för att det inte är så självklart för alla djurägare.

193 Inlägg
17 januari 2011
Trådstartare
Hilmer skrev:
Bra!smile
Anledningen till att jag frågade är för att det inte är så självklart för alla djurägare.

Aha okej, Nej då det är en självklarhet för mig!

31 Inlägg
19 januari 2011
Jag har haft lite otur jag med det började i september motorras i nya inköpta sierra cosworthen, 2 dagar senare gjorde tjejen slut, och vägrade hjälpa till med hundvalpen som vi inskaffat tillsammans 1 månad tidigare, tur att man har hjälpsamma föräldrar.
Sen började 9-3an bromsar låta lite konstigt bak, ställde av den för vintern och skulle köra golf 1an körde den i några veckor sen började förgasaren krångla, ställde på 9-3 an körde den ett tag sen blev det kortslutning i batteriet så fick köpa nytt.
När jag stod och satte dit nya batteriet i 9-3an så backade en kille in i golfen fick köpa ny lykta och framskärm.
Fixade förgasaren till golfen då la tändningen av helt vi hittar inte felet. Så då körde jag med 9-3an tills bensinpumpen dog i Nyköping där bilen fick stå över natten, dagen efter drog vi hem den då hade jag fått en riktig djup och fin repa över hela huven. Bensin pumpen gick på 4700 att byta + lite små fix med avgassytemet och huven kommer kosta minst 2500 att fixa. Måste troligen byta bromsrör på 9-3an också innan besiktning.
Köpte en 9-5a för några veckor sen samma dag som vi hämtade den började den krångla, parkeringssensorn gick sönder och lysena började flimra och pixelbortfall i displayen, tur att man har 3 månaders garanti.

Egenföretagare
999 Inlägg
19 januari 2011
Oflyt pk89!

TS otur påminner mig om min Golf III jag hade för många år sedan.
Efter att ha fått bil-fan stulen en gång så var jag så duktig att jag använde rattkrycka för det mesta.
Men så när jag skulle montera kryckan så missade att kroka i den i ratten så att säga så kryckan flög upp i rutan och gjorde en gigantisk blomma av sprickor mitt i synfältet....

Då blev jag så trött på strul-bilen att jag sålde den i delar!

31 Inlägg
19 januari 2011
Ja man ha ju konstaterat att det kan alltid bli värre haha.

Sök