Jag har haft lite otur jag med det började i september motorras i nya inköpta sierra cosworthen, 2 dagar senare gjorde tjejen slut, och vägrade hjälpa till med hundvalpen som vi inskaffat tillsammans 1 månad tidigare, tur att man har hjälpsamma föräldrar.
Sen började 9-3an bromsar låta lite konstigt bak, ställde av den för vintern och skulle köra golf 1an körde den i några veckor sen började förgasaren krångla, ställde på 9-3 an körde den ett tag sen blev det kortslutning i batteriet så fick köpa nytt.
När jag stod och satte dit nya batteriet i 9-3an så backade en kille in i golfen fick köpa ny lykta och framskärm.
Fixade förgasaren till golfen då la tändningen av helt vi hittar inte felet. Så då körde jag med 9-3an tills bensinpumpen dog i Nyköping där bilen fick stå över natten, dagen efter drog vi hem den då hade jag fått en riktig djup och fin repa över hela huven. Bensin pumpen gick på 4700 att byta + lite små fix med avgassytemet och huven kommer kosta minst 2500 att fixa. Måste troligen byta bromsrör på 9-3an också innan besiktning.
Köpte en 9-5a för några veckor sen samma dag som vi hämtade den började den krångla, parkeringssensorn gick sönder och lysena började flimra och pixelbortfall i displayen, tur att man har 3 månaders garanti.