3276
Sök

Tempmätare

74 Inlägg
17 januari 2011
Trådstartare
På min Mb 190E så visar tempmätaren strax under 80 grader, är det OK lr?? lr kan det va df den drar så mkt bränsle??

871 Inlägg
17 januari 2011
helt normal arbetstemperatur.

74 Inlägg
17 januari 2011
Trådstartare
jaha okej va bra då=)

74 Inlägg
17 januari 2011
Trådstartare
fläkten gick idag! är det nån som vet hur man tar bort fläkten på en mb 190e måste man riva ner panelen lr ute under vindrutetorkaren?? då jag monterar in en annan vad ska jag tänka för innan för att slippa en massa visslingar från fläkten?? smörja lr??

26 Inlägg
17 januari 2011
ihhaa mannen du ska se min mätare den lever sit eget liv.. big_smile ibland ökar den från noll till max på 5 sekunder.. =P haha (mätaren är felet) big_smile

mE3ndII

74 Inlägg
20 januari 2011
Trådstartare
meendi skrev:
ihhaa mannen du ska se min mätare den lever sit eget liv.. big_smile ibland ökar den från noll till max på 5 sekunder.. =P haha (mätaren är felet) big_smile

jamen vet du att tempmätaren påverkar bränsleförbrukningen oxå:P

Forummoderator
10 576 Inlägg
20 januari 2011
2§ När du startar en ny tråd
Viktigt: Skriv en korrekt formulerad rubrik som tydligt beskriver vad tråden handlar om. Trådar som inte följer rubrikanvisningarna stängs eller raderas utan förvarning. Se rubriksanvisningarna (3§ och 4§).
Trådar och inlägg skall skrivas i för ämnet lämpligast forum. Samma inlägg får inte postas i flera forum (s.k. korspostning).

-=[Performance by Torpis]=-
Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-

Sök