2930
Sök

Cd:n hackar när jag höjer volymen

124 Inlägg
25 januari 2011
Trådstartare
När jag höjer för mycket med en bas låt så börjar musiken att hacka skit störande.

Basen är en JBL gto1214bp  och steget är nått boschmann 900w tror det heter PCH nånting det är lila.

Meldem
917 Inlägg
25 januari 2011
kan inte va så att basen får cd-spelaren att skaka så skivan inte blir stabild avläst? smile

(╯°□°)╯​︵ ┻━┻

124 Inlägg
25 januari 2011
Trådstartare
Marticus skrev:
kan inte va så att basen får cd-spelaren att skaka så skivan inte blir stabild avläst? smile

Kan vara det för utan bas blir det inte så... Är det inte att den får för lite ström då ?

Meldem
917 Inlägg
25 januari 2011
är ingen expert på billjud, men om du tror att det är strömproblem när du crankar upp ljudet så borde det märkas på all belysning i bilen också tkr jag... annars kan du ju kolla strömfall med en mätare smile

jag tror iaf på det första jag sa, även efter du sa att du inte har problemet när basen är låg

(╯°□°)╯​︵ ┻━┻

474 Inlägg
25 januari 2011
kan du koppla in usb minne eller mp3 till stereon? isf kan du ju testa det och kanske utesluta om det är skivan som hoppar!

Meldem
917 Inlägg
25 januari 2011
Alka0512 skrev:
kan du koppla in usb minne eller mp3 till stereon? isf kan du ju testa det och kanske utesluta om det är skivan som hoppar!

bra där smile

(╯°□°)╯​︵ ┻━┻

124 Inlägg
25 januari 2011
Trådstartare
Marticus skrev:
Alka0512 skrev:

bra där smile

Det är skivan som hoppar smile

Sök