Funkiee skrev:
yes precis. Ja min uppfattning om nordic är ju skit, många jag vet har bara haft problem med deras program.. Så som att nordic hade skruvat upp BTR på en kompis 9-5 aero till typ 4.5bar osv osv. Så när dom hade nordic 300hk 480nm så gick den sämre än maptun 285hk 485nm, så jag vet inte riktigt.. jag gillar inte nordic i alla fall.
Att ha en åsikt om något är ju allas rätt. Men det kan ju gärna ha någon vettig grund...
Dina två anledningar till att du inte tycker om Nordic känns inte riktigt som de har 100% sanning i sig.
Vi har aldrig ställt något bränsletryck till 4.5bar om det inte varit nödvändigt (Läs: min Opel Corsa med 630cc e-85 och 450hk)....
Punkt nummer två har ju inget kött på benen annat än lite siffror, så den tänker jag inte ens kommentera.
Låt folk bilda sin egna uppfattning om vilket företag de ska välja, eller kom med relevant kritik...
Annars kan jag dra upp bra mycket fler exempel till varför han inte ska välja Maptun*, men det tänker jag inte göra.
*Skrev Maptun därför att du tog upp dom, alla har gjort något skit någon gång. Ingen är felfri.
Vad är det för fel på folk?
På det här forumet diskuterar man inte längre, man skriver +1.