3031
Sök

Miljö Kontoret

1 Inlägg
7 mars 2011
Trådstartare
Min vän som har en bilvärkstad hade en miljöinspektör på besök och fick massor med påpekanden.
Jag blev lite upprörd och kollade i miljöbalken och såg vad den sa. Det var inte så mycket som stämmde.
Han hade T.ex lite däck liggande utanför och de var han tvungen att bygga tak över, hur många sprayburkar han använde är ganska ointressant. Däremot hade de missat att han borde vallat in sina oljefat , skaffat något skydd till sin brunn i verkstan och att han inte hade några rutiner för "egenkontroll".
Hur gör miljökontoret i övrigt, är det fler som har problem.

Denifer.se

347 Inlägg
7 mars 2011
denifer.se är det ditt företag eller?

Ingen himmel är så blå som min
2 978 Inlägg
7 mars 2011
Det är det nog? Han särskriver "miljö kontoret" på samma sätt som "miljö koordination" på sidan smile
Man undrar vad syftet med tråden är isåfall - smygreklam?

/Mattias

Forummoderator
10 576 Inlägg
7 mars 2011
2§ När du startar en ny tråd
Viktigt: Skriv en korrekt formulerad rubrik som tydligt beskriver vad tråden handlar om. Trådar som inte följer rubrikanvisningarna stängs eller raderas utan förvarning. Se rubriksanvisningarna (3§ och 4§).
Trådar och inlägg skall skrivas i för ämnet lämpligast forum. Samma inlägg får inte postas i flera forum (s.k. korspostning).

-=[Performance by Torpis]=-
Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-

Sök