3566
Sök

Vad säger besiktningen vid ändring av lycktor på något sätt?

Enormous Musical Performance
644 Inlägg
12 mars 2011
Det finns reflexer i dom faktiskt. Men vet ändå inte om jag skulle våga besiktiga med dom. I dagsljus lyser det inte speciellt mycket alls. sad

killercow
12 mars 2011
burning skrev:
Det finns reflexer i dom faktiskt. Men vet ändå inte om jag skulle våga besiktiga med dom. I dagsljus lyser det inte speciellt mycket alls. sad

Vad säger farbror polisen om dom då? där kan du nog få större problem roll

644 Inlägg
12 mars 2011
SaabIV skrev:

Såg förjäkla ballt ut, och passa in jäkligt bra med bilen när dom var "släckta".

Tackar! Det var tanken med dom också. Tur att man har SpeedOfLight som bästa vän, hans idéer fungerar ibland. (1/1000 ungefär) Nejda, utan han skulle inte mycket blivit gjort! Gode nöjd över att ha han som vän.

killercow skrev:
burning skrev:

Jag vet inte! Har inte kört den ännu, står på gården och väntar hmm
Senast redigerat av burning (12 mars 2011)

killercow
12 mars 2011
burning skrev:
killercow skrev:
burning skrev:

Passade faktiskt otroligt bra in på bilen. tyvärr tror jag inte riktigt dom är lagliga neutral

644 Inlägg
12 mars 2011
killercow skrev:
burning skrev:
killercow skrev:

Passade faktiskt otroligt bra in på bilen. tyvärr tror jag inte riktigt dom är lagliga neutral

Jag tror inte det heller. Tur att jag har "besiktningslysena" kvar, hehe. Tycker även att grillen gjordes sig jävligt bra efter lackning med. Ska byta ut blinkersena på sida och fram också, sen är jag "nöjd" smile

Sök