3839
Sök

Sonda Högtalarpaket något att ha?

VOLVO Lover !<3
26 Inlägg
6 april 2011
Trådstartare
Är ute efter nya högtalare till min 740 då det är j*vligt dåliga högtalare i den just nu. Enda man hör är basen och det är ju inte precis så man vill ha det. Så satt och kollade på MDS och hittade detta högtalarpaket http://www.mds.se/sv/product/15539/Sonda-Hogtalarpaket för 499 kr som egentligen kostar 1340 kr. Så min fråga nu är om det är värt att köpa det? För sämre kan det nog i alla fall inte bli.

/Mattias

När du har läst klart detta medelande kommer du ha slösat bort tid i ditt liv som du har kunnat använt till andra saker

DLS
1 147 Inlägg
6 april 2011
Jag köpte ett par sonda för 99 kr på blekinge bilradio. Detta endast för dom kostade just 99 kr. Dock har jag inte haft mig tid att prova dom ordentligt. Men dom är säkert lite bättre än original.

VOLVO Lover !<3
26 Inlägg
6 april 2011
Trådstartare
huntelaar skrev:
Jag köpte ett par sonda för 99 kr på blekinge bilradio. Detta endast för dom kostade just 99 kr. Dock har jag inte haft mig tid att prova dom ordentligt. Men dom är säkert lite bättre än original.

Ja, man får verkligen hoppas dom är bättre än original högtalarna i alla fall.

När du har läst klart detta medelande kommer du ha slösat bort tid i ditt liv som du har kunnat använt till andra saker

Sök