Tjenare. Jag körde förbi korsningsvägen för ca 1 timma sen och kom hem för en halvtimma sen. Men jag undrar över vad det var som åkte förbi mig vid korsningsvägen 20:50~. Totalt var det ca 10-15 bilar, svarta GMC Tahoe, 08 eller något. Lik denna: http://chevrolettahoe.net/wp-content/up … -tahoe.jpg
Kan det ha varit någon säkerhetstjänst, eller maffian? Jag hörde även på polisradion att bla ha och dom var vid hjalmar brantings platsen, kan detta ha med saken att göra lr?
Varför skulle det vara polis eller någon provkörning för att det är en stor cheva? Vi har en sån som Thunderbird88 länkade till i familjen och ingen här är snut
För att kolla på hjulupphängningen klarar potthål i motorvägsfart och kolla om bilen är spårkänslig
En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område! Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!
Trafikverket kanske kör denna typ av bil för att kolla vägstandarden. En väg som känns förjävlig i de bilarna sätter de upp på "åtgärdas inom 25 år"- listan.
Suburban kanske det var, eller någon av bilarna, jag hann iaf inte reagera då dom körde ganska fort, för att köra i korsvägen. Jag menar, det är övergångsställe och som många vet ett trafikerat område med spårvagnar och bussar och ditten och datten.
Men en chervorlet orlando var det inte. Dock kan ju min teori stämma om HA och dem. Dom var ju som sagt vid hjlmar brantning eftersom många av de snubbarna kör liknande bilar. Eller så kan det ha varit SÄPO eller något. Vad vet jag.
Men det som förvåna mig är, varför 10-15 bilar av samma sort, eller i den stilen iaf, och vart skulle dom / vad hade de för uppgift?
Just ja, lincoln navigator kan det ha varit eftersom den är lite lik suburban och tahoe. Men om jag tänker efter så måste det ha varit tahoe / suburban. Kanske några suburban.
Men hur menar du Dieselsmurfen? Jag menar, vad har det med polisradion att göra...intressant o veta.
schnauz: Tror faktiskt inte det. Då skulle dom väll köra lungt och inte jäkta.