3139
Sök

Inför: Säsongsstart hos Icm 7:e maj.

32 Inlägg
16 april 2011
Trådstartare
Hej, Ironcross motors är en idéell motorklubb utanför Hultsfred i småland som anordnar lite motorträffar på ett gammalt militärt flygfält.
Det vi brukar hålla på med är 201 meter rakt fram och konbana, vi har även ett cirka 5km långt endurospår.

Den 7:e maj klockan 18:00 har vi våran första träff för i år, där vi ska köra lite 201meter och konbana såklart.
Entré är på ynka 20kr oavsett om du ska köra eller om du bara vill titta på lite.
Vårat område ligger i bredshult som ligger mellan Hultsfred och vimmerby (vägbeskrivning finns på våran hemsida)

Så är det nån som är intresserad av att titta förbi och ha kul så är ni varmt välkommna.
På våran hemsida www.icmofsweden.se kan ni titta på bilder från tidigare träffar, läsa vägbeskrivning och ställa frågor i gästboken.

1 271 Inlägg
3 maj 2011
konbana låter kul big_smile får se om man tittar för bi

755 Inlägg
5 maj 2011
Brcs gamla ställe eller??

32 Inlägg
5 maj 2011
Trådstartare
good_year skrev:
Brcs gamla ställe eller??

Nej vi är på det gamla militära området som ligger på andra sidan vägen.

~ Team Ljudstudion ~
106 Inlägg
6 maj 2011
Tänkte höra mig för om Vimmerby har nåt forum eller hultsfred , kanske någon som vet vart folk brukar samlas om helgerna med sina bilar.. Tacksam för svar tongue (sorry för OT)
Senast redigerat av OpelBertone (6 maj 2011)

Idrott luktar svett, Sport luktar bensin!!

32 Inlägg
7 maj 2011
Trådstartare
Nåt forum vet jag inte om iaf. I Vimmerby brukar alla 740i raggare samlas vid gamla taxi smile

~ Team Ljudstudion ~
106 Inlägg
7 maj 2011
BmwMedKrut skrev:
Nåt forum vet jag inte om iaf. I Vimmerby brukar alla 740i raggare samlas vid gamla taxi smile

Inte redigt 740i raggarna jag syftade på men tack för infon tongue

Idrott luktar svett, Sport luktar bensin!!

Sök