4284
Sök

Audi A6 (C5) Antal högtalare Original

Grandturismo missbrukare =)
331 Inlägg
14 april 2011
Trådstartare
Hej! Undrar hur många högtalare man kan köpa den med i original utförande. ser att vissa nya har "consert" paket vilket motsvarar 10 högtalare. hur räknar man då?

På min Audi har jag en hötalare + en lös diskant i varje dörr, har jag 8högtalare då?

Jag ser att det finns plats för två 6*9or i hatthyllan (det finns skydds gallar och allt för det) kan man sätta dit 6*9or bara sådär eller saknas det fästen under dem osv?

Tackar för svar på förhand. Mvh Jesper

85 Inlägg
30 maj 2011
i min a6a med stora ljudet har jag 4 diskanter en i varje dörr sen har jag kanske 4,5"s högtalare 4stycken i varje dörr + sub i skuffen. Då har jag kombi vet inte om högtalarna sitter annorlunda i sedan

Grandturismo missbrukare =)
331 Inlägg
30 maj 2011
Trådstartare
Lill_kiss skrev:
i min a6a med stora ljudet har jag 4 diskanter en i varje dörr sen har jag kanske 4,5"s högtalare 4stycken i varje dörr + sub i skuffen. Då har jag kombi vet inte om högtalarna sitter annorlunda i sedan

Ja sedan är lite annorlunda. I sedanen har du ju en hatthylla i plåt som är klädd med samma inredningstyg som vid a-stolpen med mera. det finns två stycken högtalar skydd (du vet de som sitter framför de i dörrarna) av samma material och färg till formen av 6*9 storlek på högtalare.

jag har nu 4 diskanter och 4 st högtalare (om jag inte minns fel 6.5") men jag borde kunna utöka det med 2st 6*9or antar jag.

Sök