som rubriken lyder så får jag inget laddtryck ur turbon, jag har precis bytt turbo till en k24 från s60R o när jag startade upp bilen så läcker den otroligt mkt avgaser från grenrörs packningarna, alla 4 är helt trasiga och undrar om det kan göra så att trycket från motorn kommer ut där o att det inte bildas tillräckligt högt tryck till turbon för att den ska ladda , hoppas ngn har ett bra svar på detta eller är de wg som krånglar, kör med org dump också och är inte helt säker på om den fjädern är för slak att den öppnar för minsta lilla tryck, mycket tacksam om ngn har en bra lösning på problemet
ne allt kollat men verkar som wg inte vill öppna o grenrörs packningarna är så dåliga så måste bytas o man hörde jätte väl att det läckte mkt från dom, men var inte helt säker på om de e de som gör att den inte vill ladda , alltså att trycket försvinner direkt o när jag körde bilen nyss gick den som en slö gl o den laddar från minus 5-6 upp till 0 men sen händer inget, så måste vara att det försvinner ut genom packningarna.