Tjena gott folk, skulle uppskatta om ni gjorde vad ni kunde för att hjälpa mig ? eller förhoppningsvis lugna mina nerver.
Händelsen: Jag var ute körde på rätt hårt, min bror som åker med mig tänker inte utan när vi är på väg in och ska parkera vrider han bara av täningen, ca 30 sekunder efter vi parkerat så börjar det rinna ut vatten från motorn, ( under motorn & det var kylarvatten ) hur som helst så ringde jag en god vän och han menade på att det var kylarreturen som skicka ut vattnet så det är inget som är sönder, nä vad bra tänkte jag och fyllde på vatten igen. Lät den stå på tomgång 10 min och inget läckte MEN....
Bilen började ticka, ganska kraftigt men jag bestämde mig för att köra hem den ( 4 mil ) den slutade ticka efter ca 10 min när den var varm, idag tänkte jag ash jag kollar oljan också så allt är lugnt och då ser jag att den visar 0 olja.
Hur i h-vete har detta gått till? Har visserligen inte kollat oljan på 1-2 månad men den ska inte bara ta slut ?
& där var inga oljefläckar under den där den stod parkerad ( under incidentein jag beskrev ovan)
Blir enormt glad om ni tar er tid att läsa & hjälpa till. Mvh