Nån som provat ST150 BLUEFIN (STAGE 2 REMAP) som pumaspeed har? Jag har kollat runt lite om bluefin och det är ju inte bara positiva kommentarer precis, dock så verkar dom ha skärpt sig dom senaste 3 åren (om man kollar lite gamla foruminlägg på diverse utländska sidor)
Just den här "stage 2 remap" är gjord för dom som mixtrat med avgassystemet och det verkar ju perfekt då jag har öppet filter, de-restriktor(flexi), och Cat-back.. ska ev. byta kat så småningom.
Det jag är ute efter är en liten extra kick utan att tömma plånboken.
Vad tror ni kunniga människor? (och vilda spekulanter)
Nån som provat ST150 BLUEFIN (STAGE 2 REMAP) som pumaspeed har? Jag har kollat runt lite om bluefin och det är ju inte bara positiva kommentarer precis, dock så verkar dom ha skärpt sig dom senaste 3 åren (om man kollar lite gamla foruminlägg på diverse utländska sidor)
Just den här "stage 2 remap" är gjord för dom som mixtrat med avgassystemet och det verkar ju perfekt då jag har öppet filter, de-restriktor(flexi), och Cat-back.. ska ev. byta kat så småningom.
Det jag är ute efter är en liten extra kick utan att tömma plånboken.
Vad tror ni kunniga människor? (och vilda spekulanter)
Orka inte läsa Eng inte min starkaste sida så jag kollade snabbt högre varv 20 mer H under huven typ känns onödiga pengar sliter nog mer på motorn känns det som hehe det var bara de jag läste inte så mycket rätt negativ svar jag gav dig tyvärr får läsa det mer ikväll ska ut med Fiesta St en runda nu vi höres