Angående: Karavan Örebro > Uppsala Stance 2 Advance 23/7

Banz- StaticVikings
19 juli 2011 · 118 Inlägg

Harnborg skrev:

Banz- skrev:
Örebro starts 09.30 från "svampen" och ett pitstop i arboga och plocka upp blåa golfen så ja 10.30-1045 i västerås,

PS blåa golfen vore gött om du kunde åka te bilprovningen där eller var tycker du vi skall ses ?

Jag tänkte stå vid dinners. Då kan ni inte missa mig.
Vi försöker vara ute till kvart i 10-10. Men vet fortfarande inte om vi kommer följa med eller inte. Hör av mig så fort jag kan om vi inte ska med.

ja de låter bra, får pipa till ja senast fredag vore gött smile kommer förmodligen inte hinna sitta vid datorn på lördag morron !

crank it up a bit! // Banz-
evojohan
20 juli 2011 · 89 Inlägg

fan man kanske skulle snajda upp mot västerås eller nåt och haka på.aldrig fel med lite karavanåka:)

Banz- StaticVikings
20 juli 2011 · 118 Inlägg

evojohan skrev:
fan man kanske skulle snajda upp mot västerås eller nåt och haka på.aldrig fel med lite karavanåka:)

klart du ska smile

crank it up a bit! // Banz-
Emilius Avstängd
20 juli 2011 · 1 714 Inlägg

evojohan skrev:
fan man kanske skulle snajda upp mot västerås eller nåt och haka på.aldrig fel med lite karavanåka:)

Kan innebära livsfara att få med din BMW i karavanen då iallafall jag vet med säkerhet att jag kommer sitta och runka bakom ratten.

Lozinmust "Unloaded"
21 juli 2011 · 1 557 Inlägg

Emilius skrev:

evojohan skrev:
fan man kanske skulle snajda upp mot västerås eller nåt och haka på.aldrig fel med lite karavanåka:)

Kan innebära livsfara att få med din BMW i karavanen då iallafall jag vet med säkerhet att jag kommer sitta och runka bakom ratten.

+1.

"When innovation meets passion!"
BMW Z3 2.8 Coupé "Dennis And The Dicks" (1998)
BMW 530i "Static Vikings" (1989)
BMW M3 "Dennis And The Dicks" (1994)
Sunnis
22 juli 2011 ·

Banz- skrev:

Sunnis skrev:

Banz- skrev:

hehe gutt, kommer iofs ja med göra, ska ju inte vara där förens 13-14 smile

Aha ja men då kan jag ju joina er smile

låter bra de !! smile

Jag inväntar vid Minicar i Enköping det är där ni tar av till 55an smile Så ansluter jag bara i ledet smile

Banz- StaticVikings
22 juli 2011 · 118 Inlägg

Sunnis skrev:

Banz- skrev:

Sunnis skrev:

Aha ja men då kan jag ju joina er smile

låter bra de !! smile

Jag inväntar vid Minicar i Enköping det är där ni tar av till 55an smile Så ansluter jag bara i ledet smile

blir shet bra !

crank it up a bit! // Banz-
Harnborg Heltidsanställd putsbög
22 juli 2011 · 52 Inlägg

Jag och mina kompisar kommer dock inte komma imorgon. Vädret är för ostadigt för min smak tyvärr.. Men för er som ska till Västerås så får ni gärna komma fram och berätta hur träffen var om ni ser mig! smile om nu vädret blir bättre framåt kvällen.

Hoppas ni får en lyckad dag och att detta inte blir första karavanen wink

BMW 328Ci E46 "Daily" (1999)
Volkswagen Golf GTI 16v "GTI Goes Turbo AWD" (1988)
Banz- StaticVikings
22 juli 2011 · 118 Inlägg

Harnborg skrev:
Jag och mina kompisar kommer dock inte komma imorgon. Vädret är för ostadigt för min smak tyvärr.. Men för er som ska till Västerås så får ni gärna komma fram och berätta hur träffen var om ni ser mig! smile om nu vädret blir bättre framåt kvällen.

Hoppas ni får en lyckad dag och att detta inte blir första karavanen wink

det var väldans synd, finns ju paraply smile men då skippar vi arboga alltså?

crank it up a bit! // Banz-
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang