3086
Sök

Lack och stiltips till saab 9-3 - 00

138 Inlägg
2 augusti 2011
Trådstartare
Tjena!

Sitter och velar och tänker, tanken är att jag vill göra (som alla andra?) min bil så unik som möjligt. Nu har jag en saab så bara där blev det svårt att vara unik men färgmässigt. Bilen är svart. Tanken är att kanske köra med vitt tema? Några tips? Vit Aero vinge? tips tips tips!!!

Mvh

Virrson

"Jag tror jag smällde tubron" Sthml Boogie.

Vestfold chiptuning Stockholm
2 405 Inlägg
3 augusti 2011
Vill du va unik o ha en Aero vinge eller liknande kan jag rekommendera en Carbon Aero vinge.
Andra detaljer jag kan rekommendera som gör mycket på bilen e usa blinkers gör om grillen och ett lite diskretare kjol paket smile

Sponsor:
Danielssons bilplåt
Ledworks Sweden

138 Inlägg
3 augusti 2011
Trådstartare
psyco skrev:
Vill du va unik o ha en Aero vinge eller liknande kan jag rekommendera en Carbon Aero vinge.
Andra detaljer jag kan rekommendera som gör mycket på bilen e usa blinkers gör om grillen och ett lite diskretare kjol paket smile

Diskret? har du något tips på ett paket? Men det med Carbon vingen verkade jäkligt fett! Tack för den!big_smile

"Jag tror jag smällde tubron" Sthml Boogie.

2 405 Inlägg
3 augusti 2011
Dynamic kiten är jävligt snygga men kanske inte jätte diskret de e det vi kommer köra på Thunis banbil (kolla gärna den med).
Ska väl erkänna att de e jag och en vän som har tagit fram vingen med wink Dom kom in i lager för någon dag sedan och bara en i världen som är såld än så länge och den kommer givetvis sitta på Thunis ban bil med smile
De finns även två av vingarna som har ett litet skönhetsfel (första som kom ur produktionen) som är lite billigare

Sponsor:
Danielssons bilplåt
Ledworks Sweden

2 405 Inlägg
3 augusti 2011
Men kan du få tag i ett Aero eller viggen paket är de oxå jävligt snygga

Sponsor:
Danielssons bilplåt
Ledworks Sweden