Har inte haft nån själv, men det jag läst mig till under den tiden jag var smått sugen på en så är de ganksa odödliga. Det sista som ska ge upp eller krångla ska vara quattron, de tål mycket oavsett om det är gamla generationen med låsbara diffar eller en senare med torsen-diff. Motorerna är mer eller mindre lika tåliga, turbomodellen har dessutom ganska god trimpotential.
Har inte haft nån själv, men det jag läst mig till under den tiden jag var smått sugen på en så är de ganksa odödliga. Det sista som ska ge upp eller krångla ska vara quattron, de tål mycket oavsett om det är gamla generationen med låsbara diffar eller en senare med torsen-diff. Motorerna är mer eller mindre lika tåliga, turbomodellen har dessutom ganska god trimpotential.
Ska använda bilen till en vr6 turbo på 600+ hästar är tanken. Hållbarheten är ganska prio. Resten är väl på köpet med tanke på vad jag kräver ur bilen.
Har inte haft nån själv, men det jag läst mig till under den tiden jag var smått sugen på en så är de ganksa odödliga. Det sista som ska ge upp eller krångla ska vara quattron, de tål mycket oavsett om det är gamla generationen med låsbara diffar eller en senare med torsen-diff. Motorerna är mer eller mindre lika tåliga, turbomodellen har dessutom ganska god trimpotential.
Ska använda bilen till en vr6 turbo på 600+ hästar är tanken. Hållbarheten är ganska prio. Resten är väl på köpet med tanke på vad jag kräver ur bilen.
Med tanke på vad folk har lyckats plocka ut ur 10 och 20v femmorna i den karossen/drivlinan så är det ett vettigt utgångsobjekt. Kolla även med folket på www.nordicaudi.com, där finns en hel del folk som kan de här bilarna in i minsta detalj.