3806
Sök

Startspärr Bmw 325 tds, 97:a

227 Inlägg
28 november 2011
Trådstartare
Tjena! Tänkte kolla om någon kan hjälpa mej att få bort startspärren på min bil? De e Bmws orginal startspärr.

Jag har orginal nyckeln men de verka som spärren o nyckeln ha gått varsit håll. Spärren hoppade in när jag försökte få igång bilen, men batteriet e inte så himla bra så batteriet dog av nån sekund. Sen efter att de hade hänt så få ja inte igång bilen sad

Den snurrar inte runt startmotorn på nyckeln o trycker inte fram nå bränsle till spridarna.

Håller på att bli galen på bilen!!!! Ska försöka ta ett kort på spärr relät o posta upp det.

227 Inlägg
28 november 2011
Trådstartare
Ingen som ha något tips`???

227 Inlägg
29 november 2011
Trådstartare
Nån som ha haft samma sak själv på sin egen bil?? Måste ja lämna in bilen eller???

1 418 Inlägg
29 november 2011
Har startspärr i min 518 jag med, den vill jävlas om jag har lite batteri så prova att ladda på batteriet alt kabla igång smile

Säger precis som jag tycker och tänker! Har alltid gjort och kommer alltid att göra det :)
Yttrandefrihet på Garaget.org? Nej tydligen inte.

227 Inlägg
29 november 2011
Trådstartare
Ska testa de smile De värsta e att ja stå på så krångligt ställe me bilen sad Funka de när du ladda på ditt batteri?? smile Tack för svar big_smile

1 418 Inlägg
4 december 2011
Japp det fungerade då för mig! Hur gick det för dig?

Säger precis som jag tycker och tänker! Har alltid gjort och kommer alltid att göra det :)
Yttrandefrihet på Garaget.org? Nej tydligen inte.

227 Inlägg
5 december 2011
Trådstartare
Nja de gå inte så himla bra för mej sad Jag få inte igång den!! Jag ha testa me ett annat batteri men icke. Käns lite jävligt om man måste lämna in den sad Nån annan som ha några tips??

258 Inlägg
5 december 2011
fixa fjärren, byt batteri i den och försök få det att funka. min kompis hade sån problem visste hur han skulle starta, men byte batteri i kontrollen sen var det bara starta igen:p

Det är inte farten som dödar, det är sättet du stannar på.

227 Inlägg
6 december 2011
Trådstartare
Ja ha tyvär inge fjärr på min hmm Jag ha bara den smala nyckeln sad Kanske e nått med nyckeln eller ews boxen? Just nu e ja öppen för alla förslag!!!! big_smile

Sök