3542
Sök

Är detta ett bra baspaket?

96 Inlägg
22 december 2011
TT-Avant skrev:
Bejholt skrev:
TT-Avant skrev:

Räcker inte ett batteri till det du har i din saab, så har du allvarliga probem med installationen  och strömförsörjningen i din bil må ja säga.
Deta om du  har det som endast står om den att du har på din sida?!

he he, nä, jag har inte skrivit i det då jag inte har kopplat färdigt. Det ska stå 2st 12" basar på 1500w st och ett steg på tyvärr 1300w  som driver dom båda. (driver på rätt bra ändå när man går ner på 1 ohm) sen ett steg på 600w som driver fram och bakhögtalarna. Sen är det lite små saker som diskanter m.m som håller på att installeras m.m...uppgifter m.m kommer att visas så snart bygget är klart.  För tillfället så håller motorn på att få sig en uppdatering, så ljudet har fått vänta. Men ska strax börja med det. lovar wink

Vad är det för märke på sakerna?

Panasonic rakt igenom utom 600an som är jbl har jag för mig. Men i vilket fall som helst så tycker dom bättre om att man har konding tongue .... basarna sitter föresten i en köpt MDS låda.

3 187 Inlägg
22 december 2011
Bejholt skrev:
TT-Avant skrev:
Bejholt skrev:

he he, nä, jag har inte skrivit i det då jag inte har kopplat färdigt. Det ska stå 2st 12" basar på 1500w st och ett steg på tyvärr 1300w  som driver dom båda. (driver på rätt bra ändå när man går ner på 1 ohm) sen ett steg på 600w som driver fram och bakhögtalarna. Sen är det lite små saker som diskanter m.m som håller på att installeras m.m...uppgifter m.m kommer att visas så snart bygget är klart.  För tillfället så håller motorn på att få sig en uppdatering, så ljudet har fått vänta. Men ska strax börja med det. lovar wink

Vad är det för märke på sakerna?

Panasonic rakt igenom utom 600an som är jbl har jag för mig. Men i vilket fall som helst så tycker dom bättre om att man har konding tongue .... basarna sitter föresten i en köpt MDS låda.

en kondning gör nytta om du har tillräckligt med ström i bilen, och helt uppenbart så har ju inte du det.. så för dig gör inte din kondning mycke nytta..

sen watt antalen du skriver har vi ju inte en aning om vad det är, fram med namn på grejerna så man vet..

Sök