Visco har jag inte å de är ja säker på =p Hehe ja vet inte hur motorn sitter, knappt så jag kollat under kåpan, eller jo en gång då ja satte in chip men då tänkte ja inte på hur den stod =p Man kanske ska maila VW rent ut av så man kan sova om nätterna hahaha
Du har torsendiff, haldex kom på passaterna -05. Sen så ser man ju på dina bilder var generatorn sitter, som drivs av vevaxelns rotation och därigenom så ser du ju att den är rakställd.
Låter bra, för hellre vill ja ha torsen också, samtidigt som de känns mer så också då man läser förklaringarna. Iofs har jag mailat VW för att vara säker men de tar väl ett tag innan man får svar.
Man ser kamremskåpan också. Kan det vara så att de 6-växlade lådorna inte passade på V6an o V8an så att dem fick torsen, eftersom det är "Audi-motorer" och att Haldex passar på de 6-växlade så att dieslarna har Haldex?
Jag har en 6-växlad diesel och tydligen torsensystem också
Det går inte att "ställa in" Det är poängen med Torsendiff - Diffen vet bäst själv vart kraften gör mest nytta. (Och kan dessutom skicka 75% av kraften till vardera axel om den finner det lämpligt)
Du kan få 60/40 under korta stunder, som Leafbox säger. Allt handlar om mängden gas, MEN, se till o ha stor yta bara Så slipper du lacka kofångare o rikta fälgar xD
Du kan få 60/40 under korta stunder, som Leafbox säger. Allt handlar om mängden gas, MEN, se till o ha stor yta bara Så slipper du lacka kofångare o rikta fälgar xD
Haaha åånej, sånt har jag inte planerat in oftast så orkar jag inte dra nånstans å sladda utan gör de då man ska nånstans efter vägen