3854
Sök

Coilovers till Audi A4

26 Inlägg
8 januari 2012
Trådstartare
Köppte mig en Audi för nån månad sen och killen som hade bilen tidigare hade satt dit coilovers bak men han kom inte riktigt ihåg va dom hete, de han kom ihåg vanart dom hette D2 streber trodde han, inte dom billigaste eller dyraste, nån som kan ha en aning om vilka de kan tänkas vara? Skulle vilka köpa till fram med smile

...has left the building...
4 474 Inlägg
8 januari 2012
D2 Sport Modified är det nog, de billigaste men prisvärda. Det går mig veterligen inte att köpa de "löst", endast som komplett sats, dvs 4 dämpare

Jag reserverar mig för ev felaktigheter i mina svar. Det åligger varje användare att kontrollera uppgifterna. Tar inget ansvar vid felaktig information.
Volvo - Bored for life MB - Old farts young tarts Audi - Always first looser
Chevrolet - No cars, just trucks BMW - Pure driving pleasure

26 Inlägg
8 januari 2012
Trådstartare
Ok? Han sa att han köppt en halvsats för att orginal va trötta å istället för sätta orginal så köpte han ställbara för att han ville kunna ställa hårdheten eftersom han hade den som ljud bil.
Senast redigerat av Conny86 (8 januari 2012)

...has left the building...
4 474 Inlägg
8 januari 2012
Ok, mig veterligen kan man inte köpa halvsats, men hör med butiken som jag länkat till (D2's generalagent i Sverige)

Jag reserverar mig för ev felaktigheter i mina svar. Det åligger varje användare att kontrollera uppgifterna. Tar inget ansvar vid felaktig information.
Volvo - Bored for life MB - Old farts young tarts Audi - Always first looser
Chevrolet - No cars, just trucks BMW - Pure driving pleasure

Sök