jag har nu stött på ett problem. läste på forum att man ska ta bort handskfacket och skyddskåpan i passagerarsidan. Men nu slipper jag inte på fläkten eftersom det sitter en svart plåtkåpa framför fläkten. nu undrar jag, hur monterar jag bort den och är det säkert? tillhör den SRS:en eller är det bara nån slags skyddskåpa?
Plåten är ett fäste som håller fast en + plint. Är bara att lossa locket på plinten och skruva bort de båda skruvarna som håller plåten utan att kortsluta något.
Plåten är ett fäste som håller fast en + plint. Är bara att lossa locket på plinten och skruva bort de båda skruvarna som håller plåten utan att kortsluta något.
lägg upp bild på den för det där har jag inget minne av att jag hade bort när jag bytte på den 850 jag hade.
min tanke oxå har aldrig märkt att något skulle vara i vägen iof byter man inte fläkt speciellt ofta men endå hålls ganska mycket med 850:isar
mina kamrater sa samma sak. dom har heller inte varit med om att det har varit nånting ivägen. men på min e den där jäkla pålten ivägen. och jag börjar bli ganska irriterad med att köra i kyla
Tackar för svar. ska prova på imorgon och kolla
Hmm, tänkte på Volvo 760 förresten. På 850 ska det inte va nåt i vägen, om det är det så får man ta bort det.