Detta kanske redan har nämnts men då vill ja bara trycka på de ännu mer. Jag har en IPhone 4 o ja änvänder bara datan när ja skall betala räkningarna typ. De hade varit så grymt mycke mer intresse å närvaro och samtidigt ständigt uppdaterad mm. vad tycker ni om att garaget har en egen APP ?
Detta kanske redan har nämnts men då vill ja bara trycka på de ännu mer. Jag har en IPhone 4 o ja änvänder bara datan när ja skall betala räkningarna typ. De hade varit så grymt mycke mer intresse å närvaro och samtidigt ständigt uppdaterad mm. vad tycker ni om att garaget har en egen APP ?
Jävlar vad gmöe folk det skulle vara på garaget isf
Say 'what' again, I dare you, I double dare you motherfucker, say what one more Goddamn time!
Mina inlägg representerar bara mig själv, och är inte alltid helt genomtänkta eller seriösa! http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 2#p3093502
Diplomati är konsten att be någon dra åt helvete på ett sådant sätt att han ser fram emot resan
Att inneha körkort betyder inte att man kan köra... det betyder bara att man just vid ett enda tillfälle körde någorlunda bra