2811
Sök

Känner du igen den här Volvo 850 grillen?

Skaune
15 mars 2012
Trådstartare
Grillen på bilden nedan, bytte jag till mig för nått år sen.
Killen jag bytte den till mig av hade köpt den begagnad.
Nu undrar jag om någon vet vad de är för grill, för de är ingen vanlig XC grill som du kan köpa hos varje styling butik, grillen är gjord i aluminium, även ribborna som är mer kraftiga, dessutom har grillen dubbla ribbor i mitten med ett riktigt utag för huvöppnaren och spärrpinnen till huvöppnaren! Gummilist på bakkant.
Ribban var en jag lackade o satte dit, likaså R emblemet.

Men, är det någon som känner igen denna udda grill och om den ens fortfarande finns att köpa? Ingen känner igen den o jag har själv inte sett den nånstans hos återförsäljare eller dylikt!
Grillen på bilden finns inte längre, då bilen såldes o senare skrotades efter stöld.

http://www.forumbilder.se/images/a55201253127P2551.jpg

2 Inlägg
15 mars 2012
jävligt nice grill! sån skulle man haft! smile

Skaune
15 mars 2012
Trådstartare
ThaKevv skrev:
jävligt nice grill! sån skulle man haft! smile

Jo den var frän! Och de är tydligen fler som vill ha en sån, så hoppas nån känner igen den så fler kan köpa den. smile

Teknisk
328 Inlägg
15 mars 2012
Ser ut att vara grillen som Radicast (tidigare Reproglas) tillverkade.
Är inte säker, men har fått känslan av att VParts tagit över efter Radicast. Är inte säker, men Googlar man Radicast kommer VParts upp överst.

Kollar man dessutom upp Radicast på 118118 får man fram ett mobilnummer, vilket sedermera via Eniro leder till Daniel på Vparts.

Voila! Ring till Vparts och fråga om de har kvar några grillar.

Hellre veta lite om mycket, än mycket om lite.

104 Inlägg
15 mars 2012
vettif*n om inte stylingbutiken har kvar den i sitt sortiment

Skaune
15 mars 2012
Trådstartare
Maxen skrev:
Ser ut att vara grillen som Radicast (tidigare Reproglas) tillverkade.
Är inte säker, men har fått känslan av att VParts tagit över efter Radicast. Är inte säker, men Googlar man Radicast kommer VParts upp överst.

Kollar man dessutom upp Radicast på 118118 får man fram ett mobilnummer, vilket sedermera via Eniro leder till Daniel på Vparts.

Voila! Ring till Vparts och fråga om de har kvar några grillar.

Ahh Reproglas, där la man en beställning för en herrans massa år sen ju! ska snacka med killarna på vparts, även om jag tycker man borde sett den i deras sortiment då! ^^

Skaune
15 mars 2012
Trådstartare
Ragge88 skrev:

Är du säker på att du sett den där då?

För den fanns där inte nu iaf! ^^
Senast redigerat av T-Gul_ (15 mars 2012)

104 Inlägg
15 mars 2012
T-Gul_ skrev:
Ragge88 skrev:

var ett tag sen ja va inne på deras sida men har för mig att dom hadde den modellen eller åtminstånde en liknande

Skaune
15 mars 2012
Trådstartare
Ragge88 skrev:
T-Gul_ skrev:
Ragge88 skrev:

var ett tag sen ja va inne på deras sida men har för mig att dom hadde den modellen eller åtminstånde en liknande

ja liknande e de många som e, men denna skiljer sig från de andra,se min beskrivning uppe!

104 Inlägg
15 mars 2012
kollade precis deras sida dom har liknande utan volvomärket

104 Inlägg
15 mars 2012
T-Gul_ skrev:
Ragge88 skrev:
T-Gul_ skrev:

ja liknande e de många som e, men denna skiljer sig från de andra,se min beskrivning uppe!

ah nu såg jag! my bad tongue

Skaune
15 mars 2012
Trådstartare
Ragge88 skrev:
T-Gul_ skrev:
Ragge88 skrev:

ah nu såg jag! my bad tongue

wink

Sök