Hej!
Jag har moterat två öppna dumpventiler, det är allt resten är orginal.
Efter att jag moterat dumparna men även innan jag hade moterat dom så tyckte jag att bilen hade tappat effekt!
Mycket riktigt, laddmätaren visar ett tryck på +0,4, innan var det +0,7!
Kollade säkringarna av en slump och hittade en 20A säkring som hade gått, jag har inte kollat än vad den säkringen går till men gissade på att det var den som hette "control unit engine" köpte en ny säkring och satte dit, startar bilen och den går som vanligt på tomgång, varvar till lite lätt och släpper av gasen, DÅ börjar bilen blöddra 3 gånger och varvräknaren "studsar" mellan typ 300 varv och 1200 varv sen dör den..
Så ja, det går att starta bilen med säkringen i men inte gasa?! Varför?
Någon som vet vad som är felet?
Om jag låter säkringen sitta i och krigar för att hålla bilen igång och då drar iväg på full gas, ja då laddar bilen +0,7! men gasar man på igen då så går laddet bara till +,04 och när jag stannar dör bilen igen..
Snälla HJÄLP!
Har klurat hela dagen men kan inte komma på felet!