2576
Sök

Chippa VW Scirocco

41 Inlägg
11 maj 2012
Trådstartare
#1
Hallå där! Någon som kan rekommendera något företag i Uppsala / Östhammars län som Chippar till bra pris och som är pålitliga wink.

MvH!


164 Inlägg
11 maj 2012
#2
Jag skulle säga använd bilen en stund först och lär dig hantera de 265hk du har nu i åtminstonde 2-3 månader annars kommer det gå åt pipan för dig tror jag.


1 418 Inlägg
11 maj 2012
#3
Sebus skrev:
Jag skulle säga använd bilen en stund först och lär dig hantera de 265hk du har nu i åtminstonde 2-3 månader annars kommer det gå åt pipan för dig tror jag.

Nej det kommer inte per automatik att gå åt pipan om man inte kör original åtminstone 2-3 månader.

Säger precis som jag tycker och tänker! Har alltid gjort och kommer alltid att göra det :)
Yttrandefrihet på Garaget.org? Nej tydligen inte.

164 Inlägg
11 maj 2012
#4
Lindberg88 skrev:
Sebus skrev:
Jag skulle säga använd bilen en stund först och lär dig hantera de 265hk du har nu i åtminstonde 2-3 månader annars kommer det gå åt pipan för dig tror jag.

Nej det kommer inte per automatik att gå åt pipan om man inte kör original åtminstone 2-3 månader.

Jo men han har tidigare suttit o kört 140-180hk bilar. Bra stor skillnad på 100hk till och nu vill han ha ännumer. Lite det jag menar, Finns ingen anledning att chippa en bil som man inte vant sig vid än enligt min mening. bara större chans att köra sönder skiten


1 418 Inlägg
11 maj 2012
#5
Jag gick från 115 hästar till en v70 t5 250 hk och har precis införskaffat bsr steg 3, lika bra att börja skriva testamentet med andra ord!

Säger precis som jag tycker och tänker! Har alltid gjort och kommer alltid att göra det :)
Yttrandefrihet på Garaget.org? Nej tydligen inte.

1 418 Inlägg
11 maj 2012
#6
Och sen att en volvo 940 ltt med 135 hk är farligare än en v70 t5 250hk tex har absolut ingenting med saken att göra, för det är hästarna vi ska stirra oss blind på!

Säger precis som jag tycker och tänker! Har alltid gjort och kommer alltid att göra det :)
Yttrandefrihet på Garaget.org? Nej tydligen inte.

41 Inlägg
12 maj 2012
Trådstartare
#7
Undrar ja vad det är som ska gå åt pipan. Är väl ingen volvo jag kör lollol


Fordonstekniker
1 740 Inlägg
12 maj 2012
#8
Bloodpain112 skrev:
Undrar ja vad det är som ska gå åt pipan. Är väl ingen volvo jag kör lollol

Ja, din garanti på bilen går väl åt skogen. Och ska du chippa den, kolla om din VAG återförsäljare kan fixa det åt dig. Och då tänker jag på ABT tuning.

Lev livet, det kan ta slut fort


Sök