Hej undrar om de finns nån som har erfarenhet av att montera 7" skärmar i nackstöden på en s40 vad man ska tänka på o.s.v Även vart man kan hitta bra skärmar till ett bra pris. Fungerar fint med svar om andra bilar med allt är av intresse.
och ja det är väldigt bra bild på den, kolla i min bil där sitter dom bak.
det är itne svårt att montera skärmarna, har dock ej gjort det i någon s40..
ett tips, köp ett nackstöd från skroten, och skär upp så ser du hur svårt det är.
tack för ditt svar men att döma av din addres längst ner så käns det inte riktigt som du är opartisk
ursäkta då men du får svänga förbi och kolla själv om du bor i närheten,
men hoppas infon om hur du bygger in gav lite hjälp, bästa är att prova själv, och skroten tar inte mycket för ett nackstöd, tror jag betalade 200:- + frakt...
och ja det är väldigt bra bild på den, kolla i min bil där sitter dom bak.
det är itne svårt att montera skärmarna, har dock ej gjort det i någon s40..
ett tips, köp ett nackstöd från skroten, och skär upp så ser du hur svårt det är.
tack för ditt svar men att döma av din addres längst ner så käns det inte riktigt som du är opartisk
ursäkta då men du får svänga förbi och kolla själv om du bor i närheten,
men hoppas infon om hur du bygger in gav lite hjälp,
De va inte meningen att klancka ner på dig är tacksamm för ditt svar och kommer alvarligt fundera på det du skrev om att prova på en gammal först.. bästa är att prova själv, och skroten tar inte mycket för ett nackstöd, tror jag betalade 200:- + frakt...
jaha nu har man beställt skärmarna i alla fall får se om man får något svar om hur man monterar dom då... Eller så får man väll prova sig fram och lägga upp en egen liten prodjekt tråd eller nått om de..