lite mer info
http://vmax.dk/article/81540Her finder du svar på de typiske spørgsmål om DHB. Alt er opdelt i kategorier.
Se mere om: dhb BILLETTER, INDGANG, UDKØRSEL OSV.
Hvornår kan jeg købe billetter? Nu! Du finder info om billetter osv. her:
www.vmax.dk/dhb Hvornår kan jeg komme ind som publikum? Den officielle indgang for alle publikummer og Dansk Metal hedder 'Van Del Park' (ja, det hedder vejen altså) i 7184 Vandel. Du skal køre via den vestlige rundkørsel ved Vandel (ikke den ved Brugsen). Gælder for alle, både weekend- og søndagsbilletter. Porten er åben fredag den 1. juni 12.00-22.00, lørdag den 2. juni 8.00-22.00 og søndag den 3. juni 8.00-20.00. Det anbefales at komme i god tid, da der ofte er kø ved indgangen.
Kan jeg købe billetter i indgangen? Ja, du kan købe billetter i indgangen til hele weekenden eller bare til søndag. Weekendbillet koster 700 kr. i døren, og en søndagsbillet koster 200 kr.
Kan man købe billet kun gældende fredag eller lørdag? Nej, det kan man ikke. Endagsbillet er kun til søndag. Vi kan ikke lukke folk ind på pladsen fredag eller lørdag og få dem ud igen om aftenen. Vi har prøvet...
Hvordan så med udkørsel og kørsel inde på pladsen? Al udkørsel skal foregå via 'Van Del Park'. For at højne sikkerheden er der kørselsforbud inde på pladsen i tidsrummet kl. 20.00 til kl. 8.00 både fredag og lørdag aften/nat. Men du kan selvfølgelig i nødstilfælde komme ud fra pladsen hele døgnet. Du kan så bare kun komme ind igen på de tidspunkter, der skrevet længere oppe.
Hvad koster en børnebillet til DHB? Det er gratis at medbringe børn til og med 12 år på DHB. Over tolv år år skal købe almindelig billet. Men husk, at der kan være høje lyde i området, så pas på de smås ører (og dine egne).
Kan os fra Vandel komme gratis ind? Ja, som en gestus til Vandel-borgerne, kan alle i postnummer 7184 Vandel komme gratis ind til DHB. Du skal tage til indgangen på Dalgasvej og vise gyldigt billed-ID og sygesikringsbevis. Det gælder kun for dig - altså ikke venner, kollegaer eller andre.
http://vmax.dk/category/186