3596
Sök

Devil eyes h7

19 Inlägg
8 juni 2012
Trådstartare
Tjena! Jag har köpt ett par devil eyes till min V40 fas1, och ska koppla lysen till dom.
Och jag hade tänkt koppla h7 till dom, men då är frågan hur jag ska koppla det med tanke på att jag har h4 original.
Hur kopplar man på bästa sätt så att när man sätter på helljus så att halvljuset inte slocknar?

Tacksam för snabbt svar!

// Micke

arenwik
8 juni 2012
bergman123 skrev:
Tjena! Jag har köpt ett par devil eyes till min V40 fas1, och ska koppla lysen till dom.
Och jag hade tänkt koppla h7 till dom, men då är frågan hur jag ska koppla det med tanke på att jag har h4 original.
Hur kopplar man på bästa sätt så att när man sätter på helljus så att halvljuset inte slocknar?

Tacksam för snabbt svar!

// Micke

Har du H4 i en V40 ?  Det är väl H7 original och H1 i Devil Eyes ? roll

19 Inlägg
8 juni 2012
Trådstartare
jag har h4 orginal och ja vet att de är h1 i devil eyes men en kompis sa att man även kan ha h7 men ja vet inte.
men har du någon ide hur man kopplar h1 då? smile

arenwik
8 juni 2012
bergman123 skrev:
jag har h4 orginal och ja vet att de är h1 i devil eyes men en kompis sa att man även kan ha h7 men ja vet inte.
men har du någon ide hur man kopplar h1 då? smile

Där ser man, man lär sig något nytt varje dag! wink Vilken årsmodell och motor har du ?

Nej tyvärr, men när jag kopplade in mina från H7 till H1 så fick man köpa med några adaptrar. Fick med en jäkla massa adaptrar så några av dessa kanske var till H4.

19 Inlägg
8 juni 2012
Trådstartare
98- 2.0se, men när ja kopplar h7 slocknar halvljuset när helljuset är igång

Sök