Jag sket helt och hållet i höger drivaxel och "förlängningen" mellan den och lådan. Antar att ni "ploppade ur" vänster drivaxel bara, utan att lossa de 3 bultarna runtom som håller packbox osv? Höger går att göra precis likadant liksom. Den ploppar ur när man lirkar loss lådan. Jag och en polare lyckades göra så i alla fall.
Släpp på alla bultar du ser, även de som håller startmotorn. Ner med subframe och slacka på slangar och sladdar så du kan sänka ner motorn en bra bit på vänstersidan. Vissa bultar som håller lådan kan vara svåra att se. Kolla allt 500 gånger så du inte missat någon.
Tag loss innerskärm osv i vänster hjulhus.
Glöm inte kopplingswire/rör, backsensor, och växellänkage.
När allt det är loss (och vänster drivaxel då) så _BÖR_ det "bara" vara att dra/lirka loss lådan, från både motor och höger drivaxel samtidigt. Kan sitta jävligt hårt, kommer inte riktigt ihåg.
Sådär gjorde jag för ett par månader sedan på min Talladega (mitt första lådbyte på NG900) och det gick bra efter många svordomar.
Hoppas detta var till någon hjälp.
//Jens
Offlinebilar jag äger just nu:Mitsubishi Lancer Evolution IV GSR -96, Saab 9000 CDE 2.3t -95, Saab 9000CSE 2.3T -95, Toyota KE35 -78.