Kör då en 323i med original spoiler. Till den har jag haft en DTM-läpp nedantill, som jag kört sönder typ eftersom bilen slår i varje farthinder Nä men den va lite sönder när jag köpte bilen... Så har plockat av den nu och funderar på om jag ska köpa en ny spoiler, ny spoiler och läpp eller bara ny läpp till original spoilern. Men var kan jag hitta spoilers till den? Vill då givetvis inte ha en originalspoiler, utan kanske M3-spoiler... Ge gärna tips oxå om vad ni andra anser...
Men ngn som vet hur jag ska göra med dimljus?? Finns det ljus som passar att ha där nere i utkanten av spoilern?? För de hade ju klart varit snyggast att ha där... Var ska man annars placera dimljusen?
Men ngn som vet hur jag ska göra med dimljus?? Finns det ljus som passar att ha där nere i utkanten av spoilern?? För de hade ju klart varit snyggast att ha där... Var ska man annars placera dimljusen?
Snälla nån köp inte den! Fulare får su ju leta efter! Skaffa en M3 eller en Infinityfront!
ja de kostar en del faktiskt.. Sant, men jag ska ju hitta en snygg oxå. Det där med dimljus måste oxå klaffa. Har ju rektangulära nu och de passar inte i alla, så man måste hitta ljus som passar...
Jag har satsat på en lumma clr spoiler som jag tror kommer att bli riktigt snyggt den har riktigt bra passform men sämre yt finnish http://www.garaget.org/?car=35086